niedziela, 30 sierpnia 2015

Prawie jak perfum - AVON - Perceive

Ostatnio w moje ręce wpadł ten oto balsam do ciała z Avonu. Dostałam go całkiem przypadkiem od kogoś naprawdę zacnego :) 
Perfumowany krem/balsam do ciała jak widać wygląda dość oryginalnie, luksusowo i już samym opakowaniem przyciąga uwagę :) 


Od producenta:
Delikatny balsam do ciała o zapachu AVON Perceive pozostawia skórę nawilżoną, miękką, gładką i pachnącą.
Zapach tworzy fascynująca kompozycja nut frezji i białego pieprzu, splecionych z akordami gruszki, różowych goździków i zmysłowego piżma. Stosowanie balsamu pozwoli przedłużyć trwałość zapachu AVON Perceive. Jak stosować: Rozmasuj równomiernie na skórze.


Cena z katalogu to około 23 zł 
Cena podczas promocji około 10 zł


Moja opinia:
+ wygodne opakowanie, zamykane za zatrzask,
+ przy mocnym oświetleniu widać zawartość i ilość balsamu w tubie,
+ przyjemna, biała konsystencja kremu,
+ szybko się wchłania,
+ skóra po zastosowaniu staje się gładka, miękka, przyjemna w dotyku,
+ nadaje krótkotrwałe ochłodzenie,
+ miły, intrygujący, zapach (fiołek, jaśmin, wanilia),
+ wydajność,
- tradycyjna cena (23 zł) zbyt wysoka :<,
- pojemność - 150 ml,
- mało informacji na opakowaniu,
- zapach nie utrzymuje się długo,
- skład

SKŁAD: AQUA, MINERAL OIL, GLYCERIN, STEARIC ACID, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, PETROLATUM, DIMETHICONE, PARFUM, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA ...


Ten balsam do ciała okazał się przeciętniakiem. 
Raczej go nie kupię ...

Słynna seria z Avonu Perceive jest Wam znana ?

lu ciam :*



17 komentarzy :

  1. Akurat miałam kiedyś próbkę tych perfum więc jest mi dobrze znana. Szkoda, że balsam okazał się niewypałem i do tego wysoko w składzie ma parafinę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zbytnio tego zapachu.

    Co ciekawe, co kilka katalogów podają inne nuty mimo, że zapach ten sam. Dziwne

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zapachy ale pewnie perfumy muszą być lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś to był mój ulubiony zapach z Avonu ^^ Myślę, że balsam połączony z perfumem utrzymywałby się troszeczkę dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm.. już dawno nic nie miałam z Avonu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię tego zapachu, a jeśli chodzi o balsam to lepiej kupić coś lepszego w tej cenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi mieć piękny zapach, ale skład beznadziejny...

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam te perfumy. Woń zanikała po 2 godzinach..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie mało ich produktów znam :). Te co miałam jakiś czas temu, albo były przeciętne, albo dostawałam uczulenia :P. Stąd kompletnie mnie nie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po twojej recenzji raczej też nie kupię tego balsamu :/
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja i bez recenzji bym go nie kupiła;p

      Usuń
  11. Uwielbiam ten zapach, choć nie lubię perfumowanych balsamów, wybieram raczej wody perfumowane lub, głównie late, mgiełki.

    OdpowiedzUsuń
  12. do kosmetyków z avonu podchodzę nieco ostrożnie bo mało co się u mnie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go kiedyś i bardzo ładny miał zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie jakoś Avon już dawno nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś balsam The Little Black Dress który bardzo mnie zapychał...

    OdpowiedzUsuń