czwartek, 3 września 2015

Aktualizacja lakierów do paznokci

Czas na "małą" aktualizację lakierów do paznokci. Od ostatniego takiego wpisu, minęło już sporo, a kolekcja mimo wszystko zmieniła się  dość diametralnie przede wszystkim zmniejszając swoją ilość. Niestety musiałam dokonać pewnych ważnych przeróbek :D  

Niektóre, nieużywane, stare wyrzuciłam i takim sposobem z kilkuset zostało mi kilkadziesiąt. Ile dokładnie ? nie wiem ... nie liczyłam :D


1. Lakiery Sally Hansen 
Moim zdaniem najlepsze z najlepszych. Wszystkie kupiłam będąc poza krajem. Jakość, trwałość świetna :)

2. Lakiery Golden Rose
Długi termin ważności a także świetne kolory i duży wybór przedstawia je w jak najlepszym świetle :)

3. Lakiery Allepaznokcie
Podobnie jak te z Golden Rose - warte zakupu ! :)

4. Mix - Lovely, Essence, Wibo
Mam mieszane odczucia. Czasami trafiam na bubel i nie wiem czym to jest spowodowane. Najbardziej polecam Essence :)

5. Lakiery mini mini
Hmmm ilość warstw potrzebnych do całkowitego pokrycia paznokcia czasem może przerażać :< Nie kupię ponownie. Chyba czas inwestować w lepsze lakiery. 

6. Mix różności


7. cd. mix różności
Lakiery CORAL - bardzo fajne, wydajne i trwałe. Duża ilość dostępnych kolorów. 
Lakiery LEMAX nie wiem ... obecnie raczej ich już nie kupię - chyba zmieniły mi się priorytety lakierowe :D a kiedyś jeszcze je tak zachwalałam :P
OPI - przeciętniak

8. cd. mix różności
Nic specjalnego aczkolwiek lakier z Rimmela dostaje więcej plusów niż minusów :)

I to tyle :)
A jakie są Wasze kolekcje lakierowe ? Bardziej obszerne czy skromniejsze ?

Pozdrawiam

lu ciam :*


36 komentarzy :

  1. jaka ogromna kolekcja , jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 46 chyba z tego co liczyłam :) Mam trochę więcej - niedawno nawet pokazywałam, ale nie jest tego dużo więcej znowu :D
    Spodobały mi się najbardziej SH i rimmel - cudny! Pokazywałaś go na paznokciach może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do 50 muszę dobić :D a potem stop :)
      Tak lakier Rimmel już pokazywałam o tu -> http://cosmetics-my-live.blogspot.com/2014/09/lakier-rimmel-space-dust.html

      Usuń
    2. hehe ja do 80 chyba :D
      Ładny, ale w sumie podobny do wibo piaskowego z brokatem :)

      Usuń
  3. Mało! :D ja mam ponad setkę... Z tego połowa pewnie nowa :D. Muszę po powrocie do domu ogarnąć zapasy, posegregować i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo masz tych lakierów! U mnie tez jest post o lakierach do paznokci ;)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię te z Golden Rose:) Muszę w końcu kupić jakiś z Sally Hansen skoro przebijają wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również miałam ogromną kolekcję lakierów,ale od jakiegoś czasu nie kupuję ich wcale. Wykańczam te co mam,resztę wyrzucam i mam zamiar zainwestować w hybrydę. Jedak wolę mieć kilka konkretnych lakierów niż kilkadziesiąt byle jakich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych Twoich znam tylko Lovely i Wibo. Poza nimi mam jeszcze w kolekcji też lakiery z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię lakiery z Lovely, Essence, Wibo... ostatnio bardzo polubiłam ten z YR. Mam nadzieje że to nie ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka takich samych lakierów :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sprawdzają mi się lakiery z Golden Rose ;c
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje lakiery mieszkają w dużej szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam podobną ilość, albo trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam kiedyś 30 sztuk lakierów teraz ostało się 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A weź się podziel :D
    Pokaźna ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam około 20 ,więcej nie chcę bo nie zużywam ich szybko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow imponująca kolekcja, ja również nie wiem dokładnie ile mam lakierów ale z pewnością kilkadziesiąt. :)
    Klikniesz? http://meandmy-woorld.blogspot.com/2015/08/stylizacja-5.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię tych z ale paznokcie.
    Ja po kilku użyciach wydaję, więc w tym momencie mam niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba zaproszę Cie do siebie żebyś i mi taki porządek w końcu zrobiła bo bardzo mi się przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery SH z tej serii bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora kolekcja
    ________________________
    swiatproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te sally hansen są bardzo ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka ogromna kolekcja :) Uwielbiam Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spora kolekcja. Ja mam okolo 20 i uwazam, ze to za duzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, pokażna sumka ;p ja mam duzooo mniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow niezła kolekcja haha :D Super post i jak zwykle super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Także stwierdziłam, że nie warto inwestować w lakiery mini bo ani nie kryją ani nie są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja kolekcja mocno się uszczupliła od czasu, jak przeszłam na hybrydy, ale nadal jest dość spora. Z niektórymi lakierami po prostu nie potrafię się rozstać...

    OdpowiedzUsuń