sobota, 12 września 2015

Lakier 266 - ONE colour pro

Mimo tego, że moja kolekcja lakierów do paznokci jest dość pokaźna i wiele kolorów mam to do tej pory brakowało
w niej jednego najważniejszego odcienia krwistej, mocnej czerwieni. Uważam, że jest to jeden z kilku, niewielu kolorów które warto mieć w swoim domowym zaciszu :) Unikatowa, uniwersalna, przyciągająca uwagę, klasyczna
a także elegancka czerwień jest mile widziana przy każdej okazji.  

Jedną z ostatnich moich zdobyczy jest ten oto odcień 266 z Allepaznokcie


Od producenta:
Wysokiej jakości lakier do paznokci który dostosowuje się do delikatnej struktury płytki paznokcia, jak również doskonale nadaje się na paznokcie żelowe lub akrylowe.
Idealnie kryje naturalną płytkę tworząc na powierzchni paznokcia gładką i lśniącą taflę, a niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor.
Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.
Perfekcyjna aplikacja i ulepszona formuła która nie zawiera formaldehydu i toluenu pozwala utrzymać doskonały efekt przez długi czas.


Moja opinia:
Kolor sam w sobie jest bardzo ładny, zauroczył mnie. Dodatkowo świetnie prezentuje się, mieni się i połyskuje. Jest trwały do kilku dni i wyrazisty po nałożeniu dwóch warstw. Lakier ma wygodny, szeroki pędzelek i dużą pojemność. Na buteleczce umieszczono cały skład a także datę ważności - czerwiec 2017 r.  



Dużym plusem jest szybkość schnięcia co nie często się zdarza wśród gamy lakierów. Również duży wybór kolorów (na stronie http://www.allepaznokcie.pl/) jest mile zaskakujące. 


Lakier dostępny jest na stronie internetowej producenta TU
Obecnie kosztuje 6,90 zł


Czy kolor czerwony często króluje na Waszych paznokciach ?

Pozdrawiam

lu ciam :*



18 komentarzy :

  1. Bardzo ładny odcień, ja mam kilka podobnych czerwonych lakierów, lubię czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czerwień na paznokciach. Ta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwienią maluję pazurki na specjane okazje, piękny odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś często, a teraz niestety rzadko ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czerwień na paznokciach :))). Na swojej studniówce miałam ładne, czerwone paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam sporo czerwonych lakierów. I czasem mnie nachodzi chęć na taki kolor, ale niezbyt często ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje, choć sama nie maluję paznokci na czerwono. Bardziej w odcieniach różowych/fuksji itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie rzadko pojawia się czerwień na paznokciach, ale ta jest naprawdę świetna, taka soczysta :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki ognisty, fajowy. U mnie własnie na pazurkach mięta z tej serii. Całkiem fajne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny odcień :) Ja ostatnio szaleję za czerwienią na paznokciach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam inny kolor z tej serii, bardzo pomarańczowy, ale ten jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerwień tej marki, choć nie wiem czy mam ją w tym samym odcieniu (numerze).

    OdpowiedzUsuń