niedziela, 20 września 2015

Ostatnie zakupy i zdobycze

Ostatnio, niestety narzekam na brak czasu. Próbując sobie to jakoś wynagrodzić wybrałam się na małe zakupy. Oczywiście nie ma tego dużo, gdyż w swoich zapasach mam już wystarczającą ilość "prawie" wszystkiego, ale co się nie robi by poprawić sobie humor :)


Poza zakupami zostałam też obdarowana przez miłą i bliską mi osobę. 
Szampon i balsam do ciała już są w użytku :)



Ostatnio w Biedronce natknęłam się na bardzo przyjemne promocje. Skuszona niskimi cenami zakupiłam m.in szampon odżywczy (około 4 zł), łagodzący krem, żel i płyn micelarny z BEBEAUTY (uwielbiam).



Nie ma tego dużo, ale zawsze to coś :)
A jak Wasze ostatnie zakupowe łupy ? 
Miłego weekendu :) !

lu ciam :*



18 komentarzy :

  1. Daj znać jak spisuje się ten szampon z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa jak spiszą się szampony do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko kosmetyki BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości :). Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten szampon z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten żel-krem do mycia twarzy, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego użytkowania w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego zużywania :) Fajne czasami rzeczy mają w biedronce;) kuszą mnie balsamy vaseline

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też nie mam czasu więc zakupy robie jedynie przez internet ;-) Produkty z Vaseline bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam balsam vaseline, ale z masłem kakaowym - byłam bardzo zadowolona ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ostatnio nie szaleję na zakupach :P w tym miesiącu z kosmetyków kupiłam tylko krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szampon za 4 złote? ja bym miała nieco obawy czy mój skalp to wytrzyma;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe nowości, mam ogromną ochotę wypróbować balsamy Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wczoraj w ramach pocieszenia weszłam do Rossmana, ale kupiłam jedynie płatki peelingujące z Isana (tych z Cleanic nie było).

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, też lubię micelka z Biedronki :) Nie wiem co się dzieje, że czas tak pędzi ostatnio ;/

    OdpowiedzUsuń