poniedziałek, 7 września 2015

Paczka z lakierami

Kilka dni temu otrzymałam małą paczkę z lakierami od Allepaznokcie :) Od 3 tygodni nie mogłam się jej doczekać, aż wreszcie w końcu dotarła :D
W środku znalazłam 4 lakiery i 2 pilniczki do paznokci.
Lakier, który obecnie zaczęłam już testować to kolorek czerwony o numerze 266 (wpis ukaże się w najbliższym czasie). 



Moim zdaniem są to dobre lakiery porównywalne do tych najlepszych, ale "oczywiście" każdy może mieć inne zdanie na ten temat :)

Do następnego ...

lu ciam :*


18 komentarzy :

  1. Ten fioletowy mnie zaciekawił, ale w sumie wszystkie kolory piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre dobre, ja po współpracy z nimi czasami kupuję w ich sklepie, ale mają jeden minus - korek (ten za który łapiemy przy odkręcaniu) czasami odczepia się od trzonka pędzelka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czekam na swoją paczkę od nich i się doczekać nie mogę ;) Fajne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory i pilniczki też fajne.Najbardziej podoba mi się niebieski i fioletowy bo to moje ulubione kolory :)
    _________________________________________________________________________________________
    swiatproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory lakierów przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę miłośniczka lakierów do paznokci! :D Świetne kolorki :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki :) Jestem ciekawa jak się prezentują na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten czerwony lakier z tej serii. Jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To teraz tylko malować!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, wszystkie kolory oprócz błękitu są takie "moje", chętnie bym zobaczyła je na moich paznokciach :P
    Miłego malowania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten czerwony już mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczka! Widzę że kolekcja cały czas się powiększa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tych lakierów :) ale kolorki fajne :D

    OdpowiedzUsuń