czwartek, 24 września 2015

Paznokciowy look

Moje paznokcie w ostatnim czasie wyglądają (delikatnie rzecz ujmując) tragicznie - niestety. Wszystko za sprawą braku czasu i narastającego stresu (większa ilość obowiązków). Już nawet nie pamiętam kiedy one wyglądały, aż tak źle. Nic, tylko usiąść i się załamać. 
Dlatego w  ramach próby walki samej ze sobą, umieszczam kilka zdjęć, które mam nadzieję, że nie tylko mnie zmotywują do poprawy, zadbania, wypielęgnowania, zwrócenia większej uwagi na to co Nas - kobiety w pewien sposób reprezentuje i ukazuje jako nasz atut :)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Czy zmagacie się z podobnym problemem ?
Coś szczególnie Wam przypadło do gustu z w/w zdjęć/zdobień ?

Pozdrawiam

lu ciam :*



18 komentarzy :

  1. Kolor na pierwszym zdjęciu jest rewelacyjny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie ale jakoś wydają mi się za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się staram przede wszystkim mieć piękne, zdrowe paznokcie. Potem myślę dopiero o malowaniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ładne dosyć długo, zapuściłam i były mocne. Obejrzałam dobry film i z nerwów obgryzałam haha, zapuszczam teraz od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zapuściłam piękne i długie dzięki hybrydom, gdybym miała bez tego wspomagania dawno by mi się połamały ;-) 2, 5 i 13 najbardziej mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety od zawsze mam problem z rozdwajającymi się paznokciami, więc nawet nie mogę marzyć o takich "szponach". Na szczęście krótkie też mają swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje paznokcie nigdy nie chciały ze mną współpracować i teraz walczę aby stały się piękne. Mam nadzieję, że będę jak te na ukazanych zdjęciach. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się delikatne pazury podobają krótkie różowe albo nudziakowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2,3,9,11 są super! Bardzo fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi szczerze powiedziawszy paznokcie odżyły po hybrydach. Maluję je raz na dwa tygodnie i wiem, że nic mi się nie złamie ani nie odpryśnie co w mojej pracy przy zwykłym lakierze było nie do pomyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam od dłuższego czasu długie i zdrowe, ale jeden mi się naderwał.. Nie miałam czasu go spiłować, a puściłam sobie film.. Był pełen napięcia i obgryzłam z nerwów wszystkie pozostałe paznokcie :D Zapuszczam od nowa teraz..

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne są! uwielbiam takie pazurki :))

    OdpowiedzUsuń