czwartek, 22 października 2015

BeneteNAILS

Parę dni temu natknęłam się w moim osiedlowym sklepie na dwa preparaty do paznokci z firmy o której wcześniej nie słyszałam. Skuszona niską ceną (3 zł sztuka) zaryzykowałam i kupiłam.

Nie wiem czy był to dobry zakup i czy było warto ... 

Może ta firma jest Wam znana ? 

BeneteNAILS - łatwe usuwanie skórek,
BeneteNAILS - odżywka do paznokci


W ciągu najbliższych dni wypróbuję te produkty. 
Jestem ciekawa czy obiecane efekty (wzmocnienie, nawilżenie, zabezpieczenie itp.) będą widoczne :)

Pozdrawiam

lu ciam :*



16 komentarzy :

  1. Nie widzialam takiej firmy, więc jestem ciekawa wyników testów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest mi znana ta firma, ciekawią mnie efekty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy sie sprawdza ja tej firmy niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę, czekam na jakieś relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje i liczę na super efekty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To czekam na wyniki testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę na oczy tę markę. Aż jestem ciekawa rezultatów Twoich testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam marki:) zobaczymy więc co to za gagatek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy preparat do skórek będzie skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te produkty, ciekawe jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają ciekawie- czekam w takim razie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy :) Oby się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałem o tej firmie, ale trzymam kciuki za to żeby dały efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. firmy nie znam ale jestem ciekawa czy odżywka jest dobra :)

    szzandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń