czwartek, 1 października 2015

Lacoste - zapach dla kobiet

Chyba każdy z Nas uwielbia prezenty, tym bardziej jeśli okazują się w 100% trafione. 
Co prawda, perfum Lacoste z Avonu otrzymała moja mama, ale że zazwyczaj dzielimy się prawie wszystkim to z miłą chęcią chwyciłam za małą buteleczkę i rozpyliłam na sobie jej niewielką zawartość :)


Zapach trafił w mój gust. Delikatny a zarazem mocny. Trwałość jest fenomenalna, do kilku, kilkunastu godzin. Nawet po kilku dniach wyczuwalny na spryskanych wcześniej ubraniach.
Buteleczka jest szklana o pojemności 33 ml. Podczas zakupu, zapakowana jest w stylowe, odpowiednio oznaczone pudełko.



Jeśli chodzi o cenę to ciężko było mi ją dokładnie ustalić. Po długich poszukiwaniach, wreszcie udało mi się mniej więcej określić za ile można takie cudo zakupić a mianowicie od 28,00 zł wzwyż.  



Podsumowując polecam każdemu wypróbować, ewentualnie przetestować w miarę możliwości na jakieś małej próbce. Jednak, wszystko jest kwestią gustu i dla jednych będzie to zapach nr. 1 a dla innych coś niekoniecznie przyjemnego.
W moim przypadku Lacoste z Avonu sprawdził się pod każdym względem :)

Pozdrawiam

lu ciam :*


18 komentarzy :

  1. Lacoste z avonu? Pierwsze slyszę, gdzie takie można nabyć? Coś mi tu zalatuję podróbką... marka Lacoste nie produkuję miniatur pojemniści 33ml. Ale, że z Avonu? Jestem konsultantką i nie widziałam.
    Sama kiedyś się nacięłam, miałam zielony ;( Zagłębiłam się w temat i masz. Chociaż trzeba im przyznać, że ich trwałość jest bardzo dobra.
    Oryginalny zapach jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu

    ____________________
    Ja w hair Trendy
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie delikatne zapachy więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię delikatne zapachy, chętnie zakupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe,ogólnie nie przepadam za ich zapachami ale ten chętnie powącham ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lacoste w Avon? Nie miałam pojęcia, że mają u nich swoje perfumy :) Bardzo to dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm jakoś te nuty nie przemawiają do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z Avonu??? Trochę to dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama miała kiedyś żółty i miał piękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam do zdziwionych ze lacoste dostępne w avon. Ja bardzo lubię ich męskie zapachy :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, jestem w szoku, że taki zapach w Avon! :D Niemniej musi fajnie pachnieć. :-)

    OdpowiedzUsuń