poniedziałek, 5 października 2015

Nicole cosmetics (767) - coś dla mężczyzn

Paczka, która dotarła do mnie w ostatnim czasie była niesamowicie oczekiwana. 
W niewielkim kartonowym pudełku znajdowała się mała, szklana buteleczka o wdzięcznej nazwie Nicole Cosmetics. Ten konkretny perfum skierowany jest dla płci przeciwnej o mocnym, wyrazistym męskim zapachu.


Zgrabna, mała pojemność produktu, opakowania jest idealnym rozwiązaniem, chyba dla każdego z Nas. To co małe wszędzie się zmieści, a wybierając się np. na krótki wypoczynek jest to wygodny sposób na zachowanie większej ilości miejsca na inne potrzebniejsze mniej lub bardziej rzeczy.


Jeśli wszystkie zapachy z Nicole Cosmetics są równie intensywne i trwałe to szczerze mogę zachęcać innych do ich wypróbowania. 
Niewiarygodnie mała pojemność (30ml) i wygląd, który jest unikatowy i niespotykany jest wielką zaletą samą w sobie.
Dodatkowymi atutami jest wydajność a także cena. Koszt zróżnicowany jest w zależności od wyboru pojemności i waha się od 14,99 zł wzwyż. Na stronie producenta dostępnych jest kilkanaście możliwych wariantów m.in : 9,11,14,35,64,1000 ml.



Również ilość perfum umieszczona na http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/ jest pokaźna. Jednym słowem od "koloru" do wyboru. Od zapachów kwiatowych, świeżych po zmysłowe o różnym składzie.
Mój numerek 767 (świeży) to białe piżmo, zielone jabłko, cedr, owoc macluri, jaśmin, paczula, tuja, sosna syberyjska, wetyweria (cokolwiek to znaczy :D )


Dla miłośników mocnych, konkretnych perfum dla mężczyzn mogę śmiało go polecić (767)
Czytając w ostatnim czasie recenzje blogowe różnych zapachów z Nicole Cosmetics spotykałam się za każdym razem równie z pozytywnymi opiniami na ich temat. 

Co sądzicie o tych perfumach ?

Pozdrawiam

lu ciam :*



19 komentarzy :

  1. Nie miałam nigdy perfum z tej firmy. Jestem dość wymagająca pod tym względem i muszę się długo zastanawiać zanim kupię jakiś nowy zapach;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam perfumy tej firmy, są dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym spróbowała perfumy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślę nad zakupem dla chłopaka jak skończy mu się obecny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nie jesem bardzo ciekawa czy takie fajne jak wszyscy o nich piszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam od nich perfum. ;) Ale kuszą tym bardziej, że ze złą opinią się jeszcze nie spotkałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż ich nie poznałam, chociaż kuszą mnie bardzo :). Nie wiedziałam, że mają też męskie zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety gusta co do zapachów moje i mojego faceta są bardzo różne, więc raczej nie kupuję mu perfum :) Z tego co piszesz, wynika jednak że chyba przypadłyby mi do gustu:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy ich nie miałam, ale jestem przekonana, że pachnie świetnie. :-) Muszę kiedyś skorzystać z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy Nicole cieszą się sympatią na blogach z tego co czytam :) Ja jeszcze ich nie używałam :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego zapachu, a szkoda.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeden perfumik tej marki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie pachnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamówiłam próbkę, jednak do tej pory nie dostałam nawet emaila, więc nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamówiłam próbkę, jednak do tej pory nie dostałam nawet emaila, więc nie wiem

    OdpowiedzUsuń