sobota, 10 października 2015

Regenerująca maska do dłoni - Bielenda

Witajcie !
Moje dłonie w ostatnim czasie są zaniedbane, już nie mówiąc o moich paznokciach. W związku z tym musiałam podratować się jakimś specyfikiem, który chociaż na chwilę przyniósłby im ulgę. 
Maska do dłoni którą chciałam dziś Wam przedstawić jest produktem przeznaczonym do profesjonalnego użytku. Wykwalifikowane kosmetyczki z pewnością miały z nią styczność lub będą mieć. Osoby ucząc się w tym kierunku lub pokrewnym także ;) 


Kilka słów od producenta:
Przeznaczenie: sucha i zniszczona skóra dłoni.
Składniki aktywne: Proteiny jedwabiu, D-Panthenol, Mocznik, Alantoina.
Działanie:
• przyspiesza regenerację uszkodzonego naskórka dłoni
• intensywnie nawilża
• chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych
• poprawia miękkość i elastyczność naskórka
• nadaje jedwabistą gładkość skórze

Stosowanie:

Na dokładnie oczyszczoną skórę dłoni nałożyć cienką warstwę maski. Pozostawić do wchłonięcia. Ewentualny nadmiar usunąć.



Moja opinia:
+ pojemność 175 ml,
+ ciekawe, profesjonalne opakowanie / grafika,
+ zamykanie na klik,
+/ - zapach lekko wyczuwalny, ziołowy, apteczny,
+ skóra dłoni po nałożeniu jest miękka, gładka i nawilżona,
+/- kilka minut trzeba poczekać, aż produkt się wchłonie,
+ faktycznie po kilku zastosowaniach wyczuwa się i poprawę i regenerację,
+/- cena / < 30 zł,
- dostępność - internet. W sklepach stacjonarnych nie widziałam tej maski do rąk. 




Produkt godny uwagi, jednak spektakularnego efektu po zastosowaniu to nie ma.

Przeciętniak 3/5

Mieliście ? 
Lubicie produkty z Bielendy ? Ja do tej pory zbyt wielu kosmetyków z tej firmy nie miałam. Może kiedyś nadrobię moje zaległości :)

Pozdrawiam 

lu ciam :*



25 komentarzy :

  1. Nie miałam, ale raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmę tą bardzo lubię ;-) Maseczek do rąk się boję, bo po jednej w tym roku miałam straszne uczulenie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszystkie dodatki tego typu, bo moje dłonie je potrzebują. Tego specyfiku nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam jeszcze takiej maski, ale chętnie wypróbuję jak ją gdzieś wypatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze maski do dłoni z Bielendy, ale bardzo lubię od nich produkty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i nie była zła, ale szału też nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena jak na taki produkt dość spora. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o tej masce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłem z tej firlmy żel matujący dla mężczyzn i strasznie mi się po nim świeci twarz:( A o tej masce nie słyszałem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bielendą jako firmę lubię produkt chętnie obczaję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie chyba nie dla mnie, wystarczą mi kremy. Mam jakiś peeling z olejkiem, który męczę już z rok, więc odchodzę od takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam takiego produktu. melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyków Bielendy nie miałam od kilku lat, więc niestety nic nie jestem w stanie poradzić. Dobry krem do rąk to podstawa, moje dłonie już po kilku dniach przymrozków wyglądają fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosuję takich kosmetyków do rąk, wystarcza mi zwykły krem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :)
    Jestem bloggerką kosmetyczną, i za pośrednictwem pewnej firmy zostałam "zatrudniona" do tego, żeby rozsyłać informację o konkursie stworzonym właśnie dla bloggerek :)
    Ja już wygrałam w tym konkursie, czekam na swoją paczkę, która ma przyjść jutro. Może i Tobie się uda :)
    Konkurs tutaj:
    http://hotawards.pl/wygraj-kosmetyki/njqv8v3
    Świetnego masz bloga, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie stosowałam tej maski, ale mam trochę inny sposób na nawilżenie dłoni. Dzisiaj pisałam o nim na blogu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że nie zapłaciłabym za nią 30zł. Zdecydowałabym się już bardziej na waniliową maskę do rąk z Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W zimę moje dłonie zdecydowanie potrzebują porządnej dawki nawilżenia :) Będę miała go na oku :)) Buziaki na miły dzionek :***

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, szkoda że nie daje takich rezultatów jak obiecuje producent ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam nigdy tej maski, ale może to i lepiej ;) Skoro nie daje obiecanych rezultatów to nawet nie będę się za nią oglądała ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post!
    Greetings,

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętaj że czekamy nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń