niedziela, 18 października 2015

Serum do rzęs od INVEO

Długie, gęste rzęsy marzą mi się od bardzo dawna. Chciałam kupić jakąś odżywkę, jednak ceny zawsze mnie skutecznie odstraszały. Na chwilę obecną nie jest to na moją kieszeń, może kiedyś ? kto wie :)
W ostatnim czasie w moje ręce trafiło naturalne serum do rzęs od INVEO, które na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo przyzwoicie.
Produkt zapakowany był w stylowe opakowanie na którym były zapisane podstawowe informacje o stosowaniu
i użytkowaniu, a w środku dodatkowo zamieszczona była ulotka.


Do tego typu produktów podchodzę z wielkim niedowierzaniem i ciekawością. Wiem, że niektóre odżywki, które są stosowane faktycznie działają, co widać po zdjęciach lub filmikach ale mimo wszystko póki sama się nie przekonam to mnie nic nie przekona :) 


Moje pierwsze wrażenia po kilku dniach użytkowania są dobre. Oczywiście nie widzę jeszcze konkretnych efektów tzn, wydłużenie, zgęstnienie rzęs, ale co najważniejsze te serum nie podrażnia moich oczu, nie występuje łzawienie po prostu nic się nie dzieje :) Aplikacja jest wygodna, pędzelek nie sprawia żadnych problemów.



Producent zapewnia, że efektywna kuracja daje efekty po 4-6 tygodniach, więc jeszcze troszkę muszę poczekać.
Na ulotce zamieszczone są podstawowe wskazówki do których należy się stosować:
1. Stosuj Naturalne Serum raz dziennie, regularnie przez 4-8 tygodni.
2. Nakładaj tuż u nasady rzęs na starannie oczyszczone i odtłuszczone powieki.
3. Nie nakładaj po aplikacji serum żadnych kremów na powieki.
4. Opakowanie 3,5 ml wystarcza na 3 miesiące kuracji.
5. Aby utrzymać efekt długich i wzmocnionych rzęs zaleca się używać preparatu już po zakończonej kuracji co drugi, trzeci dzień.

Składniki:
Aqua, Tetrasodium, Disuccinoyl, Cystine, Propanediol, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soya Germ Extract, Triticum Vulgare, Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, GHK Cu, Calendula Officinalis Extract, Alcohol Denat., Benzalkonium Chloride.



Więcej informacji o tym preparacie można przeczytać na stronie firmy http://inveo.biz.pl/

Po około 4-6 tygodniach ukaże się kolejny post o rezultatach stosowania tego serum, poparty autentycznymi zdjęciami :)

Dziękuję http://www.trustedcosmetics.pl/ za możliwość testowania INVEO 


Do kolejnego ...


lu ciam :*



30 komentarzy :

  1. Chyba w końcu się skuszę, wygląda bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam wiele odżywek, ale z tą nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie używam dermeny i jestem tak zadowolona, że na razie nie szukam niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak wypadnie. Lubię takie serum ale ostatnio widziałam filmik na youtube jak dziewczynie wyrosła rzęsa na gałce ocznej po stosowaniu takiego serum :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie interesuje to serum, bo teraz pojawia się na wielu blogach. Jestem ciekawa dalszych efektów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie efekty jakie da po całej kuracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze skusic sie na taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt. Czekam na końcowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!
    Would you like to support each other's blog by following with GFC and Google+?:) Please let me know if you do so I can follow you right back

    Have a nice week!
    xx Veronica
    http://veronica-mangojuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę wysyp tego serum na blogach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na coś więcej o tym serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie poczytam opinię, zawsze ciekawa jestem jak sprawdzaj sie tego typu serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osiągnęłam super efekt po Bodetko Lash :)) Na razie jednak rezygnuję z odżywek (nie są one naturalne niestety). Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie zainteresowałaś tym serów, moje rzęsy zrobiły się takie marne na jesień, że muszę się zaopatrzyć w jakąś porządną odżywkę. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze żadnego serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie zachęcilas do kupienia tego serum!

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie nie narzekam na swoje rzęsy, więc raczej nie potrzebuję takiego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z niecierpliwością będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tym serum spotykam się pierwszy raz, miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawią mnie efekty, ciekawe czy jest tak skuteczna jak Revitalash :)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego serum, miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie widziałam takiego serum :)
    ale dobrze wiedzieć że jest takie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam zupełnie zaufania do takich preparatów. Kupiłam jakiś czas temu serum do brwi i na początku spełniało doskonale swoje zadanie, ale po pewnym czasie efekty były coraz mizerniejsze.

    OdpowiedzUsuń