niedziela, 25 października 2015

Venus - nowość warta zakupu ?

Witajcie,
Dziś pod lupę biorę żel do golenia dla kobiet od Venus. Wcześniej chyba, jeszcze nigdy nie recenzowałam tego typu produktów. Dlaczego ? To jest dobre pytanie ... nie wiem, być może nie interesowałam się nimi tak bardzo jak innymi kosmetykami, czy produktami :) 
Czy żel do golenia jest niezbędny w każdej kobiecej łazience ? Moim zdaniem w dużej mierze zależy od upodobań i przyzwyczajeń. 
Czy ten specyfik stał się moim ulubieńcem ? 
Czy na stałe zagości na mojej łazienkowej półce ? 
O tym w dalszej części tego postu :)
Od producenta:
Żel do golenia VENUS z Rumiankiem został stworzony dla szczególnie delikatnej i wrażliwej skóry kobiet. Żel daje oczekiwane uczucie świeżości podczas rutynowego golenia. Pozostawia skórę miękką i bez podrażnień, a naturalny wyciąg z Rumianku działa łagodząco na skórę.
Po krótkotrwałym masażu żel przekształca się w gęstą kremową i pachnącą pianę, która skutecznie zmiękcza
i nawilża skórę.

Sposób użycia:
  • Zwilż miejsce poddawane zabiegowi ciepłą wodą,
  • Nanieś niewielką ilość żelu,
  • Rozprowadź dłonią do uzyskania miękkiej piany,
  • Przeprowadź zabieg przy pomocy maszynki do golenia
  • Po goleniu spłucz skórę letnią wodą i delikatnie osusz.  

Moja opinia:
Pojemność opakowania to 200 ml. Graficznie wygląda zachęcająco, uwagę przyciągając kolorami naprzemiennie różowym, zielonym i srebnym. Napisy są widoczne a to co najważniejsze jest wyszczególnione na opakowaniu.
Zapach jest wyczuwalny, miły, przyjemny, delikatny lekko kwiatowy. Niestety nie jest zbyt trwały i po nałożeniu na skórę wyczuwa się go, ale tylko przez kilka sekund. Podczas nakładania wytwarza się piana, jednak spektakularnego efektu "wow" to nie ma. Trzeba nałożyć dużą ilość żelu, żeby uzyskać efekt obiecany przez producenta. Tym samym wydajność jest na minus - a szkoda. Konsystencja jest zbita, jednak po nałożeniu spływa i trzeba w miarę szybko wmasować żel.
Moja skóra po zastosowaniu nie była podrażniona, nie wystąpiły żadne niechciane reakcje alergiczne. 
Czy uzyskałam końcowy efekt nawilżenia ? hmmm ciężko powiedzieć. Moje odczucia są przeciętnie, skóra może
w minimalny sposób była aksamitna i gładka ale chyba liczyłam na coś więcej.


Skład: Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Stearic Acid, Glyceryl Oleate, Isopentane, Sorbitol, Parfum, Glyceryl Stearate, Isobutane, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Propylene Glycol, Phenyoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, PEG-90M, Pentaerythrityl, Tetra-Di-T-Butyl, Hydroxyhydrocinnamate, Chamomilla, Recutita Flower Extract, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonete, CI 45430, CI 14700.

Żel do golenia z Venus kosztuje około 11 zł/200 ml

Produkt troszkę mnie rozczarował, myślałam że jego działanie będzie godne polecenia. Ale jest to tylko i wyłącznie moje zdanie, pewnie dla kogoś innego będzie to żel trafiony w 10 :)

Dziękuję http://kobietamag.pl/ za możliwość przetestowania !

Pozdrawiam 


luc iam :*


25 komentarzy :

  1. Nie używam takich produktów :) ps. Opakowanie mi się podoba, zachęca do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie spełnił wymagań. Ja jednak używam balsamów których nie lubię jako pianka do golenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie miałam potrzeby do korzystania z takich kosmetyków. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie potrzebuję tego typu kosmetyków. Faktycznie, szata graficzna przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupie głównie używam depilatorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobne odczucia, tyle tylko, że do żelu jabłkowego od Isany. Zapach ładny, skóra była aksamitna dopiero jak się odpowiednio dużą warstwę żelu nałoży, mała wydajność... Myślę, że z tego względu się na Venus nie skuszę, skoro są inne niewydajne kosmetyki i na dodatek tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używam takich. :-) Ale Venus to dobra marka.

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż trzeba przetestować na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi produkty Venus do depilacji tak średnio odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że okazał się słaby, szukam właśnie jakiegoś fajnego produktu do tych celów
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie korzystałam z żelu do golenia tej firmy. Obecnie używam wyłącznie Balea. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś pianki z tej firmy, są ok. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś używałam tych żelów z Venus, ale w sumie okazały się być niepotrzebne.. teraz normalnie jadę żelem pod prysznic albo mydłem w płynie i na to samo wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę pianki, zazwyczaj kupuję z Isany ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za recenzję, zachęca do zakupu :)
    http://darmochaznetu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam żeli do golenia. Maszynki używam właściwie tylko pod pachami i świetnie radzi sobie z użyciem żelu pod prysznic czy mydła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ze się nie sprawdził jak należy: ) juz myslalam ze zakupie i przestanie podkradać narzeczonemu żel z Gillette: ) Juz zaczyna mi marudzić..

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ze się nie sprawdził jak należy: ) juz myslalam ze zakupie i przestanie podkradać narzeczonemu żel z Gillette: ) Juz zaczyna mi marudzić..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam żelu do golenia dla kobiet Gilette Satin Care i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń