sobota, 21 listopada 2015

Efekty po kilku tygodniach stosowania - INVEO

Dziś przyszła pora na pokazanie efektów stosowania odżywki do rzęs od INVEO
Wcześniej o tym produkcie pisałam TU

Czy moje rzęsy stały są dłuższe ? A może jest ich więcej ? 

Sami zobaczcie :)

PRZED


PO

Moim zdaniem u mnie efekty są mniej widoczne niż np. u innych blogerek, chociaż minimalistycznie widać różnicę. Nie wiem czym to jest spowodowane tym bardziej, że serum stosowałam każdego dnia. 
Produkt mnie nie uczulił, nie wywołał żadnych reakcji alergicznych. Po miesiącu użycia mogę śmiało powiedzieć, że starczy mi na jeszcze jakiś okres czasu :) 



Co sądzicie o powyższych zdjęciach ?
Popieracie moje zdanie ? a może macie odmienne wrażenia ? :)


Pozdrawiam :*


lu ciam ;*




27 komentarzy :

  1. niestety nie jestem w stanie zobaczyć różnicy :(

    ________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wrażenie, że trochę przyciemniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny efekt jest, ale zostanę przy mojej dermenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica jest moim zdaniem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiele recenzji czytałam na temat tej odżywki. Ja mam swoją sprawdzoną i przy niej pozostaję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałam takich odżywek, z ciekawości bym wypróbowała ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie widzę różnicy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem dosyć ciężko zauważyć różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że praktycznie nie widać różnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lekka różnica jest, w gęstości jak i intensywności koloru.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekka różnica jest, w gęstości jak i intensywności koloru.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, nie wiem czy mnie jeszcze pamiętasz, jakiś czas temu prowadziłam bloga z opowiadaniem, ale musiałam zrobić sobie przerwę ze względu na totalny brak czasu. Teraz skończyłam szkołę i paradoksalnie mam dużo wolnego czasu, ale to wyjaśnię może innym razem :) Wróciłam do blogowania i zaczęłam pisać nowe opowiadanie :) Może wpadniesz i przeczytasz jeśli będziesz mieć ochotę :) Zapraszam :)
    Tak szczerze to ja też nie bardzo widzę różnicę. Może po serum rzęsy wydają się trochę bardziej gęste :)
    Pozdrawiam NightHunter :)
    want-to-come-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajnie wygląda ale ja i tak zdecydowanie polecam Long4Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko mi zauważyć różnicę na tych zdjęciach, ale chyba stały się ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie, mało widać róznice, jak juz wydaje mi się ze sa ciemniejsze/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Inveo jeszcze przede mną, ale mam w półce. Na razie używam Revive Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niestety też słabo z efektami po takich odżywkach. Może mamy inne rzęsy? :) Ale stosuję czasami takie odżywki, bo wzmacniają moje rzęsy i nie wypadają, oraz lepiej się prezentują jak się je pomaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też niestety nie widzę różnicy, ale generalnie dość sceptycznie podchodzę do takich produktów.

    OdpowiedzUsuń