niedziela, 29 listopada 2015

Farmona - mineralna sól do kąpieli

Witajcie !
Mineralna sól do kąpieli stóp Farmona została odkryta przeze mnie całkiem przypadkiem. 
Dostałam ją razem z innymi podobnymi, profesjonalnymi produktami o których pewnie będę jeszcze pisać
w najbliższym czasie :)
Już sama pojemność jest zaskakująca bo to aż 1500 g, Dodatkowo same opakowanie ze względu na ten fakt nie jest lekkie, ale myślę że nie jest to coś negatywnego. 


Od producenta:

Przeznaczenie :
- Do pielęgnacji skóry stóp i kolan
- po zabiegu pedicure
- profilaktyka antybakteryjna.

Działanie :

- Niweluje suchość i szorstkość skóry stóp i kolan, zapobiega nadmiernemu rogowaceniu naskórka.
- Chroni skórę przed pęknięciami, wzmacnia ją i uelastycznia.
- Posiada właściwości dezodorujące.
- Pozostawia stopy odświeżone, lekkie i miękkie.



Mineralna sól jest w opakowaniu zamykanym i otwieranym dużą zakrętką. W środku znajdują się nieskazitelne, malutkie drobinki koloru morskiego, błękitnego delikatnie połyskujące. W świetle pięknie to wygląda :)
Działanie jest fenomenalne. Po wsypaniu odpowiedniej ilości soli do wody, wyczuwa się wyrazisty herbaciany zapach, który roznosi się po całym mieszkaniu w kilka sekund  :) 
Skóra stóp jest miękka, odświeżona. Wyczuwa się odprężenie i niesamowite rozluźnienie całego ciała. 


Stopy należy moczyć od 10 do 15 minut, chociaż zdarzało mi się wydłużać ten czas :)
Cena nie jest niestety niska, waha się od 30-40 zł.


Co sądzicie o produktach z Farmony ?
Stosujecie sole do kąpieli ?

Pozdrawiam

lu ciam :*



20 komentarzy :

  1. Nie używałam nigdy soli do stóp ale ten zapach mnie bardzo zachęca do wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałąm tej soli ale jej kolorek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soli do stóp używam bardzo często, ta ma przepiękny kolor i zapach, który musi być równie genialny :) Nie miałam tej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt! Już dawno nie miałam niczego z Farmony, ale pozytywnie wspominam kosmetyki tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, lubię używać soli do kąpieli :) Fajnie się prezentuję ta z farmony, pewnie zadbałaby o stopy :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę, bo wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś sól do stóp i musze przyznać, że takie moczenie stópek jest bardzo odprężające ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt wydaje się fajny, nigdy nie maiłam kosmetyków z tej firmy, dlatego warto spróbować :)
    Pozdrawiam
    NightHunter :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami stosuje takie umilacze.Tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałoby mi się zadbać o stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że taka droga, zważywszy, że to od Farmony

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię sól do kąpieli, nie ma to jak relaks w wannie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki ma śliczny kolor :)
    Ja mam 2 sole do stóp ale z Bingo Spa i rzadko ich używam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że taka droga. Planuję zainwestować w jakąś sól :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię sole do kąpieli ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę sól, ale w mniejszym opakowaniu. Uwielbiam ją za fenomenalny zapach i świetnie działanie zmiekczające. Idealnie się sprawdza przed zabiegiem pedicure :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie kupić jakąś dobrą sól do kąpieli stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię sole do kąpieli, ale 40 zł to za drogo więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń