czwartek, 26 listopada 2015

Korektor z Lovely - Magic Pen

Korektora w takiej formie jak poniżej jeszcze nigdy nie miałam. Forma aplikacji już po pierwszym użyciu mi się spodobała. Ale wiadomo, nie to jest najważniejsze w tym produkcie, chociaż do plusów można już to zaliczyć. 

Korektor jako pisak ? czemu nie :)

Produkt zakupiłam "oczywiście" na promocji w Rossmannie za cenę około 4 zł (-50%).


Od producenta:
Korektor doskonale maskuje wszystkie niedoskonałości cery. Idealny do retuszowania cieni pod oczami
i drobnych, kłopotliwych krostek. Zupełnie nowa, wyjątkowo skuteczna formuła w wygodnym i praktycznym opakowaniu z pędzelkiem. 
Cena bez promocji około 9 zł.


Na opakowaniu zbyt wielu informacji to nie ma. Natomiast data ważności jest :)
Z kilku dostępnych odcieni wybrałam ten najjaśniejszy o numerku 1. Produkt wydobywamy przekręcając dół opakowania kilka razy po czym, korektor wydostaje się na miękki pędzelek. Konsystencja raczej jest zbita nie lejąca, kremowa. 


Krycie jest średnie. Nie jest złe aczkolwiek mogłoby być lepsze.
Mimo wszystko polubiłam ten korektor. W zależności od ilości stosowania, im więcej produktu używamy tym szybciej nam się skończy. 
Trwałość ? kilka godzin. W moim przypadku to znacznie mniej, gdyż nie umiem oduczyć się ciągłego dotykania mojej twarzy :P



Używacie korektorów ? 
Ten jest Wam znany ?
Korektor w formie pisaka to dobre rozwiązanie ?


Do następnego ...

lu ciam :*



28 komentarzy :

  1. Jakiś czas temu zakupiłam ten korektor i jedynie zakrywam nim cienie pod oczami. Tam się świetnie sprawdza, na krostki jest za słaby. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O może i u mnie był by dobry na cienie pod oczami.

      Usuń
  2. miałam ponad rok temu, był przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego korektora , używam z Maybelline ale i tak nie zakrywa mi plamy pigmentacyjnej jakbym sobie tego życzyła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam, bo nie muszę, ale takie pędzelki wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś korektor w pisaku, i dość szybko mi się skończył, chodź nie używałam go codziennie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że nigdy go nie spotkałam :D Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go nigdy i szczerze mówiąc pierwszy raz go widzę :) Ja teraz używam korektora z Bell i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go i jak na razie mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką cenę to aż grzech nie kupić i nie wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam, ale nie zakrył mi cieni pod oczami..

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś, ale jak dla mnie słabo krył ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, ale właśnie musze się zaopatrzeć w jakiś korektor bo mam duże cienie pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak z takie pieniądze to super ze się kilka godzin trzyma :) ja kupuje z FM Group za ponad 30 zł i jego trwałość tez wynosi kilka godzin wiec może przerzucę się na trochę tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za korektorami w formie pisaka. No i krycie ma tu znaczenie-ja potrzebuję naprawdę mocno kryjących kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę korektory mineralne lub w płynie jednak

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam wersję zieloną, była do dupy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę go wypróbować a moje cienie pod oczami :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam korektora w szmince,dla mnie lepiej kryje,ale taki też mam tylko z innej firmy :))
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny produkt, nadawałby sie jako jeden z prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam,ale dobrze wiedzieć;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog! Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używam korektorów, ale ten wydaje się być fajny. Postanowiłam nauczyć się konturowania twarzy więc z pewnością kupię ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obecnie stosuje korektor z Eveline i jestem bardzo zadowolona. W kolejce czeka już płynny kamuflaż z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam chociaż teraz przydałby mi się jakiś dobry korektor :P

    OdpowiedzUsuń