niedziela, 1 listopada 2015

Profesjonalne zdobycze

Witajcie !
Dziś do pokazania mam "kilka" produktów, które udało mi się zdobyć całkiem przypadkiem. Są to kosmetyki wykorzystywane do profesjonalnego użytku przez wykwalifikowanych specjalistów. Oczywiście taką osobę nie jestem, jednak może to jest znak by coś zmienić w swoim życiu ? :) 


Czeka mnie dużo czytania różnych kosmetycznych, fachowych czasopism dotyczących prawidłowego użytkowania czyli nakładania, tworzenia idealnych promocji do stworzenia np. maseczki na twarz itp.  




Mieliście kiedyś któryś z powyższych produktów ?
Co o nich sądzicie ?


Pozdrawiam

lu ciam :*



42 komentarze :

  1. Na produktach z bielendy pracowałam w szkole ;) uwielbiam je! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z nich, oby się dobrze sprawdziły! :) Ciekawi mnie oliwkowy peeling do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Baw się z nimi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz:) Oczywiście wiem, że muszę włożyć sporo pracy nim ktoś zechce ze mną współpracować, ale zawsze warto taka informację opublikować:) Obserwuje i będę zaglądać!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam żadnego z tych produktów :) Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, jestem ciekawa jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z nich, zatem w zniecierpliwieniu czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile faaajnych produktów widzę! :)
    Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale z chęcią wszystkie bym wypróbowała ;)
    PS. Fajny blog! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie zaciekawił krem na naczynka:) PS : skąd te zdobycze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie Bielenda mimo, że nie jest zła to za bardzo profesjonalna nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka nazw znanych, ale akurat tych kosmetyków nie używałam więc z chęcią przeczytałabym co masz na ich temat do powiedzenia. Oczywiście jak już przetestujesz. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze iż nie miałam nic z powyższych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tak lubię Norel! Zazdroszczę zatem bardzo bardzo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tych produktów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale bedziesz miałą co testować ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na wszystkich tych produktach pracowałyśmy w szkole kosmetycznej, fajne przyjemne i półka cenowa przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle dobrego :) Żadnego z tych kosmetyków nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko widze na oczy po raz pierwszy, wiec zaciekawiona czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z produktami Bielendy poznałam się na nauce w szkole, i zakochałam sie w nich od razu. Na szczęście obok mnie w pracy jest sklep, gdzie są one dostępne więc używam ich namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam jeszcze nigdy o nich;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maska algowa do twarzy z czerwonym winem zaciekawiła mnie! Oczekuję na recenzję. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ale ten peeling do rąk z chęcią przygarnę. Przy pierwszych mrozach moje ręce stają się bardzo wymagające dlatego przygarnę wtedy wszystko co może im w jakikolwiek sposób pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czy ja wiem czy takie profesjonalne, zabaw zaczyna się półproduktami;) zajrzyj na zrób sobie kosmetyk chociażby
    katsyatsu.blogspot.com zapraszam;) (w tym tygodniu bede miec dostawe z zsk wiec cos nie co opowiem o niej)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy raz widzę te firmy :D
    ale zazdroszcze testowania!
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze niczego nie używałam, czekam na wrażenia :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  26. zycze powodzenia w testowaniu ! :D
    Zapraszam do mnie ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię zwłaszcza Norela, choć żadnego z tych kosmetyków nie miałam. W szkole stosowaliśmy Bielendę i Farmonę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłych testów ;)! Z Norela mam tonik, żel i krem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kosmetyki Norel znam, lubię i stosuję, więc będziesz z nich zadowolona :) Co do reszty -nie miałam okazji używać, ale chętnie przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałas nominowana do LBA: http://justynazybert.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-2015.html Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam produkty z tej firmy i byłam z nich zadowolona. Czekam na recenzje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. przygarnęłabym te kosmetyki :D/K

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam,ale z chęcią zgarnęłabym taki pokaźny zestaw do przetestowania

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam,ale z chęcią zgarnęłabym taki pokaźny zestaw do przetestowania

    OdpowiedzUsuń