czwartek, 19 listopada 2015

Sherry London - sukienki na każdą okazje

Witajcie !
Dziś post troszkę z innej "beczki". Jak wiecie zazwyczaj na moim blogu ukazują się tematy związane głównie
z kosmetykami i urodą. Co jakiś czas jednak publikuję również wpisy modowe. Nie jest to często, niestety ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni :)

Dziś pod "lupę" biorę internetowy sklep z Wielkiej Brytanii www.sherrylondon.co.uk  

Powiem szczerze, że przez dłuższy czas nie wiedziałam o jego istnieniu. Za sprawą innych blogerek i nie tylko zapoznałam się z asortymentem tego sklepu. 
Czy warto tam zajrzeć i coś kupić ?
Zapraszam do zapoznania się z moją opinią poniżej :)

Już na pierwszy rzut oka można zauważyć świetne zdjęcia, pięknych modelek prezentujących na sobie kolekcje sukienek różnego rodzaju. Co ewidentnie może zachęcać do dalszego przeglądania asortymentu, a w efekcie do zakupu.


Jednym słowem sukienki czarują, kolorami, odcieniami i fasonami  :)

Na stronie Sherry London jest ich obecnie kilkadziesiąt jak nie więcej.
Ceny są różne w zależności od długości, okazji czy aktualnie obowiązujących trendów modowych. Myślę, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Oczywiście warto zaglądać na stronę regularnie, ponieważ co jakiś czas firma organizuje promocje nawet do - 50%.


Muszę również wspomnieć o wadach, a praktycznie o jednej. Strona moim zdanie za długo się ładuje. Może jest to spowodowane moim komputerem , przeglądarką ? nie wiem ... - jak jest u Was ?

Podsumowując sukienki są przepiękne. Każda jest inna, odmienna, wyjątkowa, na różne okazje. Na sylwestra, ślub, uroczystość rodzinną czy bal maturalny. 

Na co dzień jestem osobą wybredną, jednak w tym przypadku z pewnością wybrałabym do koszyka kilka lub kilkanaście sukienek :)

Jakie jest Wasze zdanie ?


Do następnego ...


lu ciam :*



21 komentarzy :

  1. nie znam sklepu

    ____________________
    jak nosić dzianinową sukienkę
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również umieściłam na blogu ostatnio wpis z sukienkami z tego sklepu :) U mnie szybko się strona ładuje :) Sukienki mają przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, niektóre sukienki są naprawdę fajne :) Ale póki co nie kupuję żadnej, dopóki nie schudnę albo do czerwca (wesele kuzyna ^^) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie tylko pierwsza sykienka nie podoba, a reszte bym przygarnela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, kreacje mają piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sukieneczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno przejrzę ich sukienki, rzadko w nich chodzę, ale warto mieć coś pięknego na jakąś dobrą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno bym tam coś znalazła dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreacje piękne, jednak jeśli chodzi o sukienki,to wolę sklep stacjonarny. Ja muszę przymierzyć i przekonać się czy robię dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreacje piękne, jednak jeśli chodzi o sukienki,to wolę sklep stacjonarny. Ja muszę przymierzyć i przekonać się czy robię dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) Mają bardzo ładne sukienki, jednak wolałabym najpierw taką przymierzyć przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idę pooglądać, co tam mają jeszcze fajnego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę odwiedzić ich stronkę bo fajnie się prezentują te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te sukienki, ciężko wybrać najładniejszą :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam wcześniej tego sklepu :) Niebieska sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie . Myślisz, że znajdę tam sukienkę na studniówkę ? ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czrna z koronką jest absolutnie boska <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne sukienki, muszę przejrzeć asortyment :)

    OdpowiedzUsuń