czwartek, 10 grudnia 2015

Brooklińska 5-tka

Od pewnego czasu miałam wielką chęć przeczytać coś dobrego. Nie jestem wielką fanką książek i nie czytam ich namiętnie w każdej wolnej chwili, ale od czasu do czasu coś wpadnie w moje ręce. Tym razem los zesłał mi książkę Sylwii Wójcik "Brooklińska 5-tka", która opisuje historie pięciu odważnych i zdeterminowanych Polek w Nowym Jorku. Każda z bohaterek wyjechała z kraju w poszukiwaniu lepszego życia. 
Może znacie tą pozycję ? 
Obecnie przeczytałam kilka stron i zapowiada się ciekawie :) 


Zmieniając troszkę temat mam w planach w najbliższym czasie założyć stronę na fb, ale nie wiem czy jest to dobry pomysł. 
Już samo prowadzenie bloga zajmuje sporo czasu, a co dopiero i facebooka :D

Ale może warto spróbować by się przekonać ? 

Pozdrawiam

lu ciam :*





20 komentarzy :

  1. Nie znam tej pozycji ale wygląda na to, że faktycznie opowiada ciekawą historię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się ciekawie.
    Co do facebooka, to ja kiedyś też sobie założyłam takiego blogowego, ale nie miałam czasu go prowadzić, w ogóle tam nie zaglądałam i w końcu usunęłam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być całkiem ciekawa książka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, ja akurat bardzo lubię czytać książki, ale czasami brakuje mi na nie wystarczająco dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się być interesująca. A fanpage warto założyć i myślę, że dużo czasu nie trzeba mu poświęcić. Na początku jest najtrudniej bo trzeba go jakoś rozkręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o niej nie słyszałam :O
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś mi się obiło o uszy o tej książce i od tego momentu chciałabym przeczytać :)
    Co do strony na fb, to ja bardzo lubię swoją. Kontakt z czytelnikami jest tam o wiele lepszy niż na blogu, ale to Twoja decyzja. Zawsze możesz spróbować i usunąć, gdyby Ci się to nie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tej książce nigdy wcześniej, ale może być bardzo ciekawa ! :) A co do fb.. to spróbuj, nic nie tracisz na tym :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam książki, ale mogłaby trafić w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio mam niewiele czasu na czytanie, jak juz to czytamy razem z mężem :) Tej ksiązki nie znam, ale ciekawa jestem, czy Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam przerwę w czytaniu, ale na pewno sięgnę po tą książkę ze względu na tematykę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dość długo zastanawiałam się nad fb, ale nie żałuję założenia -także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładaj zakładaj dostaniesz od nas like :D A o książce nie słyszałem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej książce, a co do fanpage zakładaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ksiażki nie znam ale kupię bo uwielbiam takie historie :) Ja prowadzę facebooka, snapa, tumblr, i wiele innych masz rację zajmuję to bardzo dużo czasu :) Facebook się trochę zepsuł ;) bo ogranicza widoczność postów co jest irytujące :) Zbierasz fanów a oni i tak nie zobaczą w aktualnościach co piszesz na tablicy jeśli nie zapłacisz :) Polecam Ci założenie instagrama jeśli nie masz, jest za darmo i większość młodych ludzi jest raczej tam :) Ja osobiście uwielbiam tę aplikację :) Zapraszam do mnie zerknij jak to u mnie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To może być świetna książka! Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej książce, ale może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam i nie znam :) też zastanawiam się nad funpage na fb ale to naprawdę pożeracz czasu :o
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  19. Tytuł mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń