środa, 16 grudnia 2015

Haul zakupowy - grudzień

Witajcie,
Dziś krótki przegląd tego co udało mi się kupić w ostatnim czasie. Oczywiście nie ma tego dużo, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Zbliżają się wielkimi krokami poświąteczne promocje, więc kto wie ... może coś upatrzę i zmniejszy się miejsce w mojej szafie :D


1. Czarne rękawiczki - cena 19,99 zł (perełki i świecące cyrkonie to jest to co lubię najbardziej)


2. Papunie :D (Od dłuższego czasu rozglądałam się i szukałam takich idealnych i znalazłam) Cena 19,99 zł


 3. T-shirt x 2 / 5 zł/szt 


 4. Pluszowe sweterki z SH - Cena 12,99 zł/szt


5. Ozdobne poszewki na poduszki (2 zakupione w Pepco za 9,99 zł/szt i 1 kupiona w SH za 3,99 zł)


Coś Wam się spodobało ?

Czekacie na poświąteczne promocje ?

Pozdrawiam 

lu ciam :*


35 komentarzy :

  1. Kapciochy mnie urzekły! Przedświąteczny buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kapcie są fenomenalne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie włochate sweterki, też mam kilka z SH, ostatnio udało mi się kupić śliczny szary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te poszewki na poduszki :-) Czekam na zimowe wyprzedaże , zwłaszcza torebek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweterki. Na pewno są cieplutkie.
    Urocze kapcie.Uwielbiam takie.:D
    Zapraszam do mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie papcie :)

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowy sweterek bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawiczki i papucie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rękawiczki mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te sweterki i poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze papucie i sweterki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, bardzo lubię takie zimowe kapcie, zawsze muszę je mieć :) Pluszowe sweterki to także idealna rzecz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie podobają mi się kapcie i włochate sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śmieszne te sweterki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciapcioszki i pluszowe sweterki super :)) podobają mi się :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  16. rękawiczki, papcie i sweterki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne paputki! Skąd one?

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kapcie. kocham takie sweterki jak zakupiłaś :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te sweterki są słodki!!! <3 Brakuje mi w szafie takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie ładne sweterki w SH - szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tych włochatych sweterków :D
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kapcioszki, sweterki i poszewki na poduszki są cudowne! Bardzo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kapcie są urocze! Sama chętnie bym takie nosiła :)
    Świetne zakupy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pluszowe sweterki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. takie rękawice bym chciała;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rzeczy widzę że zakupy w tym miesiącu duże :D

    OdpowiedzUsuń