czwartek, 3 grudnia 2015

Mała niespodzianka

Dziś całkiem niespodziewanie zadzwonił do moich drzwi kurier i wręczył mi niewielkich rozmiarów paczuszkę. Zawartość zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie i poprawiła mi humor na resztę dnia :)
Dzięki uprzejmości http://www.trustedcosmetics.pl/ znalazłam się w niewielkim gronie blogerek mających możliwość przetestowania poniższych produktów:

  • perfum PANTHERA,
  • nawilżający płyn micelarny AA,
  • chusteczki do higieny intymnej AA.


Perfumy mają zapach nieziemski. Już po pierwszym wypróbowaniu trafiły w mój gust :) 
Kolejny post będzie właśnie o nich ! :)


zatem do następnego ...

lu ciam :*





29 komentarzy :

  1. Miłego testowania :) Chętnie sprawdzę recenzje! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, super! też z nimi testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również trafiłam do tego nielicznego grona i mam możliwość wypróbowania tych produktów.
    I tak zgadzam się z Tobą...zapach nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie u jednej blogerki widziałam przed chwilka to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna niespodzianka, czekamy na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Fajna niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post o perfumach :) miła niespodzianka z takiej paczuszki ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dzisiaj dostałam paczuszkę z perfumami i potwierdzam - zapach cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie testowałam ani jednego

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życze przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życz ę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam płyn micelarny tej marki, choć w innym opakowaniu, więc nie jestem pewna, czy to ten sam produkt. Ale średnio byłam zadowolona. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję przesyłki i życzę miłego testowania :) Ciekawe jak pachną te perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo miła niespodzianka ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna zawartość tym bardziej, że lubię kosmetyki AA :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie też właśnie dotarły i też mi zapach się podoba, zobacz ę tylko jak z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tak dostawiać niespodziewane prezenty! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także lubię takie niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie niespodzianki lubię najbardziej :) Przyjemnego używania :*

    OdpowiedzUsuń