niedziela, 6 grudnia 2015

Perfumy Panthera - France

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą dziś kolejny post, a w nim o wspominanych w ostatnim opisie, perfumach Panthera. Jak już większość z Was wie, już po pierwszym rozpyleniu, zapach przypadł mi do gustu. Jest taki jaki lubię, czyli mocny, wyrazisty i konkretny.
Według producenta zapach jest cytrusowy. Czy aby na pewno ? Może i tak, jednak mi przypomina bardziej orientalną nutkę. 

Kilka słów od producenta:
Perfumy przeznaczone są dla płci pięknej. Cytrusowa kompozycja oparta jest na nutach czerwonego grejpfruta, kwiatu jabłoni, liściach zielonej herbaty. Mieszanka białych kwiatów: fiołka, konwalii, jaśminu. 
Z ciekawych dodatków również: cedr, sandałowiec i mech dębowy.

Cena 51 zł 

Cena promocyjna (obecnie) 28,50 zł, dostępne TU


Już samo opakowanie ciekawie się prezentuje. Kartonik wygląda bardzo ekskluzywnie, a umieszczona na nim pantera jest interesującym dodatkiem, która idealnie identyfikuje się z nazwą. Złota zakrętka jest luksusowym, wyszukanym całościowym uzupełnieniem.
Perfum zalicza się do grona zapachów długo utrzymujących się na skórze, ubraniach. Doskonale odświeża i orzeźwia. Idealnie nadaje się do używania każdego dnia np. do pracy, szkoły itp.   


Mówi się, że przy wyborze danego zapachu powinno się kierować przede wszystkim porą roku, nawet dnia czy okolicznościami. Moim zdaniem coś w tym jest, jednak nigdy nie uległam tym stereotypom :) Zazwyczaj kupuję to co mi się spodoba bez względu na sezon czy daną sytuację.


Moim zdaniem Panthera Paris Avenue są podobne do perfum szarej Pumy. Kiedyś były dostępne, a teraz niestety ciężko je gdziekolwiek zdobyć, znaleźć
Może kojarzycie ich nutkę zapachową ?


Myślę, że perfum Panthera może spodobać się wielu osobom. 

Ja osobiście polecam

Produkt dostępny na stronie:


Dziękuję Trusted Cosmetics za możliwość wypróbowania i przetestowania.

Pozdrawiam
lu ciam :*





21 komentarzy :

  1. Dla mnie zapach jest właśnie cytrusowy i takie właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach, a zapowiadają się ciekawie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ich jeszcze. Ciekawi mnie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go otrzymać, ale jakoś tak wyszło, że nie dotarła do mnie :)
    Mimo zapach jest całkiem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro pójdę do drogerii żeby dowiedzieć się jak pachnie Puma :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę je na oczy

    __________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny flakonik ;) Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam flakonik już jest genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. MERRY CHRISTMAS 2015 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz cytrysową kompozycją, uwielbiam takie zapachy. Ale na razie mam zapasy wszelkich pachnideł, więc raczej nieprędko coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi perfumami ale ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wygląda, prosta grafika i opakowanie (flakonik) :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Orientalna nuta to niestety nie moja bajka. Mam bardzo wrażliwy nos, więc zazwyczaj wybieram bardzo lekkie, nienachalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają ciekawie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie są drogie, ale już mam pełną szafkę perfum i chyba przez następny rok żadnych nowych nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiałabym powąchać, bo mój nos bywa wybredny ;)

    OdpowiedzUsuń