niedziela, 13 grudnia 2015

Przesyłka od Hooy

Znacie Hooy ? Jest to marka produkująca różnego rodzaju buty, odzież, plecaki i czapki. Co jakiś czas na ich stronie Facebook organizowane są akcje testerskie. Obecnie zakończył się 3 nabór, w którym to dostałam się do grupy 100 osób mających możliwość bliższego poznania się z tą firmą :)  
Już w piątek, dotarła do mnie ich paczka. Po rozpakowaniu foli z InPost, ujrzałam karton z logo hooy, a w środku ... ? Buty Spider w kolorze jasnego i ciemnego brązu z dodatkiem białego koloru. 


Na pierwszy rzut oka ładnie się prezentują. Są wygodne, komfortowe i praktyczne. 
Taka para butów z pewnością się przyda. 
Jestem ciekawa jak sprawdzą się podczas kolejnych dni. 
Rozpoczynam ich testowanie :)

Znacie markę Hooy ?

lu ciam :*




27 komentarzy :

  1. Niedawno widzialam ta marke na innym blogu, takze slyszec juz o niej slyszalam, ale nie mialam okazji sie blizej zapoznac :)
    Buty maja naprawde ciekawe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam Spidery, pewnie dlatego że mam duże kopytko.
    Żałowałam że nie ciemno niebieskie, ale jak robiłam pierwsze foty na spacerze to ten brąz jednak zaczął mi się podobać:)
    Miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce :) Buty mi się nie podobają za bardzo, kolor jak dla mnie jest brzydki i mało uniwersalny :) Ale życzę wygodnego chodzenia ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam model Cleopatra do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty, miałam się zgłosić do tych testów i zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej marce, chętnie przetestowałabym te buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę te buty już któryś raz i za każdym razem kompletnie mi się nie podobają, ale mi nie muszą :P Grunt, że Tobie się podobają i są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne te buty, słyszałam też, że są bardzo wygodne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają na porządne ;) ciekawe jak w użytkowaniu
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tej marki, ale wyglądają nieźle :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wiele blogerek w ostatnim czasie pisało o ich butach. Ja jakoś nie mam przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej marki ale fajnie że robią takie rzeczy :?) buty wyglądają na bardzo fajne i solidne :) mam nadzieję, że będą Ci się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj jasne, że znam! sama je mam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam takie same buciki :) Jaki nosisz rozmiar? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o nich, bardzo fajny model, głównie ze względu na kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam wcześniej tej marki, jednak bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne, ale kolorek nie mój, jestem wierna czarnym butom sportowym :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej marce ale butki wizualnie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nazwa kompletnie zniechęca mnie do marki :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nazwa firmy jest niezwykle chwytliwa :D

    OdpowiedzUsuń