poniedziałek, 28 grudnia 2015

Tutti frutti na słodko

Promocje, rabaty, wyprzedaże to najlepsza okazja do małego lub dużego zakupowego szaleństwa. A gdy ceny są obniżane o 50% do 70-80% < to nie łatwo przejść obojętnie koło przypadkowej rzeczy. I nie ważne, czy dany produkt akurat w tym momencie jest nam potrzebny, bo i tak ląduje w koszyku zakupowym :) 
Tak właśnie stało się z musem do ciała tutti frutti z Farmony, który zauważyłam będąc w moim pobliskim Tesco. Oczywiście mam już kilka takich podobnych produktów, ale jak ? za 5 zł ? To trzeba brać :D 
I takim to sposobem, stałam się posiadaczką tego co widać na zdjęciach :) 


Wiele słyszałam i czytałam o serii tutti frutti m.in że zapachy są obłędne, rewelacyjne, wspaniałe, cudowne itp. itd. Będąc w sklepie i wybierając z kilku dostępnych wersji nie miałam możliwości zapoznania się z ich zapachami, ponieważ są one z reguły zabezpieczone sreberkiem, które skutecznie to uniemożliwiają. Więc, mój wybór przypadkiem padł na owocową rozkosz brzoskwini i tropikalne mango. Czy się rozczarowałam ? Nie :) 


Mus pachnie przecudownie, słodko, mocno i wyraźnie wyczuwa się te dwa w/w owoce :) Produkt sam w sobie jest bardzo wydajny, a co najważniejsze na pewno starczy na wiele dni lub miesięcy.


Nie zapominając o ważnej kwestii - zapach jest długotrwały. Czuję go na sobie parę godzin po zastosowaniu, równie intensywnie.
Moja skóra po użyciu jest miękka, nawilżona, delikatna i jedwabiście gładka :) Mus szybko się wchłania, już po kilku sekundach znika i nie lepi się. Konsystencja jest delikatnie zbita, a kolor jest lekko brzoskwiniowy. 


Plusem również jest to, że praktycznie w każdej drogerii można ten produkt znaleźć i kupić. 
Cena regularna to około 13-16 zł / 275 ml


Skład: Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Propylene Glycol, GlycerylStearate Citrate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Panthenol, Morinda Citrifolia (Noni) Fruit Extract, Zingiber Officinalis (Ginger) Root Extract, Allantoin, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Bha, CI 19140, CI 16255.


Podsumowując - polubiłam ten mus :)

Co myślicie o produktach Farmony z serii tutti frutti ?

Pozdrawiam

lu ciam :*




25 komentarzy :

  1. Przyznam szczerze że jeszcze nic z tej serii nie miałam. Udanej zabawy sylwestrowej kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam kiedyś taki produkt z tej firmy..i..miał właśnie bardzo słodki zapach :) Ja miałam chyba peeling o ile dobrze pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ich kosmetyki
    nieziemsko pachną

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ten mus do ciała i bardzo często po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zapachy poza cynamonem z karmelem bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię peelingi z Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty z tej serii są godne polecenia, pachną świetnie! Nie spotkałam jeszcze brzydkiego zapachu chociaż już kilka wypróbowałam :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich musy, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty z ich serii, do tej pory najczęściej używałam olejków do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji żeby go wypróbować.Jak bym znalazła taką fajną promocję to też bym się skusiła :)
    _______________________________________________________________________________________________________
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic od Tutti Frutti chociaż opinie słyszałam bardzo dobre ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa idę do Tesco szukać promocji tego:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Często kupuję kosmetyki tej firmy. I faktycznie zapachy po prostu...nie z tej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno śliczne pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie się nad nim zastanawiałam, był bardzo tani w Pepco w zestawie chyba za 10zł :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale chyba pora to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję, że polubiłabym :D

    OdpowiedzUsuń