niedziela, 24 stycznia 2016

Co nowego ?

W tym tygodniu otrzymałam 2 paczki. Dziś tylko w przybliżeniu chciałabym Wam pokazać co było w środku i co będę testować, a potem recenzować :) 
3 produkty :
1. Balsam z peelingiem do ciała pod prysznic Eveline - wanilia, 
2. Ajurwedyjski krem antyseptyczny Boro Safe,
3. Ajurwedyjski balsam do ciała na bazie ziół.

Słyszeliście o tych produktach ?
Sama jestem ciekawa jak się sprawdzą :) 


Dziś na moich paznokciach głęboki odcień fioletu :) 
A u Was ?


lu ciam :*



32 komentarze :

  1. hmm wanilia :) juz mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na paznokciach delikatny róż. Super nowości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Eveline jest jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam z Eveline mam i aktualnie używam, podoba mi się jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego używania, u mnie dzisiaj czarne pazurki z syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wanilia to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam mam i używam. Zadowolona z niego jestem. Już sam zapach wanilii mnie kupił :)


    ___________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kosmetyki mogą być ciekawe ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Eveline, niezmiennie od lat, niezależnie od produktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pościak! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tego balsamu z peelingiem;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spróbować tego balsamu od "Eveline" :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego balsamu do ciała na bazie ziół :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten balsam z peelingiem na pewno pachnie bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  15. na paznokciach czerwień ze zlotem , możesz sprawdzić na blogu http://liikeeme.blogspot.com/ :)))
    Ps. Czekam na recenzje balsamu od Eveline .
    Pozdrawiam :********
    +może wspólna obserwacja, zacznij jeśli tak <3

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze mówiąc nie słyszałam o tych produktach :) A paznokcie bardzo ładne ! ja się zastanawiam jakie sobie zrobić na studniówkę :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten balsam z peelingiem, ale osobiście znacznie bardziej lubię wersję bez peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten balsam z peelingiem z eveline to bym chętnie przetestowałą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne nowości, miłego testowania :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. moja mama lubi ten produkt waniliiwoy z eveline ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety ostatnio jestem w tyle z nowościami kosmetycznymi :( Super post ;*

    Poklikasz w moim nowym poście?
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o produktach, ale mam nadzieję że się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm a coż to za dobroci :-)
    Piękny fiolet na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłego testowania.

    U mnie czerwono-kremowa hybryda z naklejkami wodnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajurwedyjski balsam mnie ciekawi, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń