niedziela, 17 stycznia 2016

Hooy - spider 012

Dzisiaj przyszedł czas na końcowe podsumowanie butów od Hooy. Otrzymałam je bodajże kilka dni przed świętami,
a więc już jakiś czas temu. Pora zimowa nie sprzyja korzystaniu ze spiderów, tym bardziej gdy na zewnątrz jest śnieg, ale do wiosny już przecież niedaleko :) Na szczęście kilka razy udało mi się je nałożyć, co niestety/stety nie widać, a to dlatego że już zaliczyły swoje pierwsze mycie :) Mimo to nadal prezentują się świetnie i wyglądają jak nowe.
Co mogę powiedzieć na ich temat ? A na początku może to, że są bardzo wygodne. Noga się nie męczy, można
w nich chodzić i spędzić bardzo długi czas, a nie odczuje się z tego powodu jakiś nieprzyjemności. Są komfortowe
i mam wrażenie że amortyzują wszelkie wstrząsy.


Buty mają grubą i sztywną podeszwę. Wkładka natomiast nie jest zwykła, ma swoją gramaturę i nie należy do tych zwykłych, sklepowych - jak widać zadbano o każdy szczegół :) Prawie z każdej strony widać umieszczone logo Hooy, co jest przede wszystkim dobrym chwytem marketingowym, ale też świetną ozdobą. 


Sznurówki są koloru białego, ale oczywiście zawsze istnieje możliwość ich zmiany na inny bardziej oldskulowy odcień :) Buty wykonane są w głównej mierze z naturalnego zamszu, ale przeplatane są też siateczką która jest materiałem tekstylnym i syntetycznym. 


 Buty są dostępne między innymi TU
Producent pisze, że są przeznaczone do codziennego użytku, jednak tutaj mimo wszystko nie użytkowałabym ich
w taką konkretną zimową pogodę.  
Dużym plusem jest rozmiarówka przeznaczona zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Dostępność od rozmiaru 35 EUR do 47 EUR.

Cena nie jest niska bo to 199 zł i wiadomo, że nie każdy będzie mógł pozwolić sobie na ich zakup.

Hooy w swojej ofercie ma nie tylko obuwie, ale także odzież, plecaki i czapki.


Zapraszam do odwiedzenia ich stronki :)

Pozdrawiam

lu ciam :*




37 komentarzy :

  1. Hmmmm :) To była jakaś akcja w której można było przetestować buty tej firmy ? Bo napotkałam się na kilka recenzji na temat butów Hooy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne <3 Już wchodzę na ich stronę i patrze! :) Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo porządnie wykonane -idę zajrzeć na ich stronę i sprawdzić co mają w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wiosnę i ruszam w nich w teren :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem zgrabne, ale rzadko noszę buty sportowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dokładnie te same sa mega wygodne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne buty! Obserwuję! :p
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne :). Czytałam o nich kilka razy i sama bym sobie sprawiła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to zima i adidasy nie najlepsze połaczenie, stopy by mi na bank przemarzły, ale wiosną idealnie by sę sprawdziły :)
    Świetne buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej marki, ja to jakoś tylko za nike :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne! ostatnio kupiłam sobie adidasy superstar i bardzo wygodne. przekonuję się już do sportowych butów haha :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne choć jak dla mnie kolor bardziej na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się z nimi nigdy. Jeśli są takie wygodne to może się rozejrzę. Chociaż na aktualne nie narzekam. ;)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście ogromny wybór rozmiarów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolorek- mój mężulek ma takie, ja mam czarno-różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrałam je parę razy teraz, tak w ramach testów. W sumie ciepelko w nich i fajnie się chodzi, jednak jak jest dużo śniegu to wiadomo że lepsze są kozaki. Ale mój śmiga w swoich Serpentusach. byliśmy dziś na sankach, a on ubrał je i nic a nic nogi mu nie zmarzły. ale faceci maja inaczej i w końcu nie mają tylu par butów co my ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na weekend bym założyła, na co dzień za mało eleganckie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty! ;
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo ostatnio tych butów na blogach, ale mi nie bardzo się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. buty wydają się solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają super! Muszę sobie kupię jakieś sportowe buty na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń