środa, 13 stycznia 2016

Lip balm od BornPrettyStore

Witajcie ! 
Kilka dni temu przyszła do mnie przesyłka ze sklepu http://www.bornprettystore.com/. W środku znalazłam kilka ciekawych rzeczy, między innymi balsam do ust Lip Pure o zapachu pomarańczy. Kształt ma podobny do słynnego jajeczka z EOS, którego "jeszcze" nie miałam ;) 
Bardzo poręczne i ciekawe opakowanie z pewnością przyciąga uwagę, prawda ?   


Po odkręceniu wieczka czuć zapach pomarańczy, ale niestety z lekką nutką chemiczną. Nie jest to typowa świeża pomarańcza, tylko coś innego, trudnego do zidentyfikowania. 
Czy nawilża usta ? tak, nawet na kilka godzin oczywiście jeśli w tym czasie nic się nie pije i nie spożywa.
Produkt dostępny jest na stronie producenta TU
Obecnie jest promocja na ten balsam $2,40 (cena regularna $4,80)
Do wyboru jest kilka wersji zapachowych m.in lemon, jabłko, truskawka itd. 


Czy na opakowaniu znajdują się informacje o składzie ? Sama nie wiem może są, ale w języku chińskim którego nie jestem w stanie rozszyfrować  :D  
Sama wielkość może być lekko kłopotliwa bo 4 cm to nie jest zbyt wiele, ale dla samej frajdy fajnie jest mieć taką rzecz. Do torebki zawsze wrzucić można ;) 
Dla osób chętnych udostępniam  kod IMAH10 który uprawnia do 10% zniżki na wszystkie przedmioty, które aktualnie są bez promocji !!!

Znacie ten balsam do ust ? Co myślicie o sklepie http://www.bornprettystore.com/?


lu ciam :*




25 komentarzy :

  1. Ja jeszcze nic nie miałam z tego sklepu. Fajnie wygląda opakowanie, w którym jest balsam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się podoba, lubię takie gadżeciarskie pierdołki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się jeszcze nie skusiłam na EOS a ten balsam też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie opakowanie :)

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie, ale raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no, wygląda mega słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawkowy balsam bym przetestowała z przyjemnością. Dawno nic nie zamawiałam z tego sklepu. Jest ich tyle, że zbankrutowałabym jakbym chciała z każdego coś mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że czuć chemię, ogólnie wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny ten balsamik
    wyglada uroczo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie opakowanie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie opakowanie no i uwielbiam taki kształt balsamow do ust

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kształt i opakowanie, ale rzeczywiście dość sporych rozmiarów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda cudownie, z chęcią bym przetestowała. ale nic nie zastąpi Carmexu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale jego opakowanie jest urocze. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy balsamów do ust w takiej formie. Wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie również bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba serwer tego sklepu padł, bo nie mogę wejść na stronę :/
    Nigdy nie słyszałam o takiej firmie i chyba gdybym miała się kiedyś zdecydować na balsam w takiej postaci wybrałabym EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Że względu na opakowanie trzeba kupić a wiadomo damska torebka musi mieć wszystko :)

    OdpowiedzUsuń