niedziela, 10 stycznia 2016

Look shoes / crazy

Dziś chciałabym zaprezentować szpilki i nie tylko w różnych zaskakujących wersjach, a w zasadzie to co przypadkiem udało mi się znaleźć :) To co ludzie wymyślą jest często mało zrozumiałe, ale cóż ... :)  
Dla osób kreatywnych, pewnych siebie może takie obuwie jest codziennym must have ? 
Co myślicie o poniższych zdjęciach ? Najciekawszą odsłoną jest chyba wersja z minionkami :D

 1.
 2.
 3.
 4.
5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.


Pozdrawiam

lu ciam :*



30 komentarzy :

  1. Pierwsze i drugie buty są rewelacyjne. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki super lecz chyba tylko jak dla mnie do zdjęć :) sama bym w takich nie wyszła na miasto, pewnie z racji tego, że przy okazji bym się w nich zabiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i 9 są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze, drugie i galaxy ubrałabym na jakąś imprezkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha niektóre sa prześmieszne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! 9 z nich wzięła bym na specjalne okazje 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki galaxy może i sama bym założyła. ;] Jednak najbardziej urzekły mnie te lodowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no... buty jakich mało! :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe te buty. Myślę, że idealne na karnawał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się ogląda, ale nie zdecydowałabym się założyć żadnych z nich :D chyba... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie bym w nich nie wyszła, ale są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha bardzo crazy :D dla mnie chyba za odważne:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam buty na obcasie,jednak jestem zwolenniczką klasyki ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. 9 mnie urzekła, chętnie bym sobie takie kupiła na bal :D Wreszcie by nie wiało nudą klasyką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hihi wszystkie są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są świetne a te przedostatnie to już bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku w tych z pandami się zakochałam *o*

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze niektóre xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ALe odjazdowe :)) Na scenę super :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Minionki (wersja 2) wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mało praktyczne, ale świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty numer 2 jeszcze ujdą, ale reszta jest dla osób odważanych :D

    OdpowiedzUsuń