sobota, 2 stycznia 2016

Metaliczny zawrót głowy - Sally Hansen nr 250

Lakiery z Sally Hansen są dość powszechne, jednak ze względu na swoją cenę są nieczęsto kupowane. Niestety taka jest prawda, a szkoda bo mają ogromną paletę kolorów do wyboru od jasnych, delikatnych po mocne wyraziste odcienie. Kilka miesięcy temu już wspominałam o tych lakierach, a dziś przyszła pora na kolejną odsłonę, tym razem na numerek 250 czyli ciemny metaliczny intensywny granat. 


Lakier świetnie się sprawdził. Kolor pięknie się prezentuje, mieni się i przykuwa uwagę. Jest mocny, intensywny
i głęboki. 
Pędzelek podobny do wielu innych, także pod tym względem nic specjalnego, ale nakładanie nie sprawia problemów. 
Jak widać na zdjęciach przy końcówkach lakier troszkę się zdarł, ale wydaje mi się że to niestety jest nieuniknione przy wszystkich tego typu produktach do paznokci. Jak na kilkudniową wytrzymałość tą wadę można pominąć :)  


Ceny lakierów z Sally Hansen są różne. Zazwyczaj od 17 zł (promocja) w górę.

Mi udało się go kupić będąc jeszcze poza granicami Naszego kraju za 1 euro :/ 
Patrząc na upływający czas, lakier dalej jest w dobrym stanie, nie wysuszył się i nie zmętniał.
Podsumowując moim zdaniem są to dobre lakiery do paznokci, jednak nie każdy niestety może sobie na nie pozwolić, a szkoda.

Co sądzicie o tym konkretnym lakierze ?
Podoba Wam się jego metaliczny odcień ?

Pozdrawiam 

lu ciam :*




28 komentarzy :

  1. Odcień bardzo mi się podoba ;) Mam 2 lakiery SH i były całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, fajnie się prezentuje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne paznokcie, jednak kolor nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, jeszcze nie mam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest obłędny <3 taki mój :P

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  6. 17 złotych na promocji to faktycznie drogo, chociaż kolorek ładny, pasowałby to mojej jednej kiecki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sporo ich lakierów :), bardzo je lubię, a ten świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny, ale ja najbardziej lubię metaliczne lakiery od Miss Sporty które niestety wycofali ze sprzedaży, wszędzie szukam podobnych i nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek, szalu nie ma. Lakiery przyznaje sa dobrej jakosci ale cena mnie skutecznie odstrasza. W drogerii u mnie od €9 sie zaczynaja.
    Happy New Year darling!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie ciemne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek :)
    Coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych lakierów. Śliczny kolorek.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej firmy nie miałam ale uwielbiam taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcień jest genialny, ja zwykłych lakierów już nie używam bo mi odpryskują i zaraz zdrapuję cały lakier;) przerzuciłam się na hybrydy, chociaż teraz mam przerwę od wszystkich lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze takiego lakieru z metalicznym odcieniem...wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 euro, cena zaskakująco niska :)
    Kolor ładny aczkolwiek sama bym go nie wybrała, chociaż przyznam, że kiedyś często sięgałam właśnie po bardzo podobne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny lakier, ale z Wibo, cena korzystna i jakość dobra :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, ja jednak wolę lakiery hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakierów z kolorami, że tak to ujmę, od Sally Hansen nie kupuję. Odżywki do paznokci natomiast tak. Mam już drugą i jestem z niej bardzo zadowolona. To jest świetna firma, godna zaufania :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń