sobota, 30 stycznia 2016

Piaskowa szarość

Przez ostatnie pół roku moje paznokcie były w fatalnym stanie i pewnie też dlatego, moja kolekcja lakierów do paznokci nie powiększała się. Do czasu ... do teraz. 
W momencie kiedy moje paznokcie wróciły do poprzedniego staniu i wreszcie są długie, mocne mogę śmiało stwierdzić, że mania / lakieromania powróciła :) 
Jakiś czas temu, będąc w tanim sklepie "wszystko po 1,2,3 zł" kupiłam dwa lakiery za cenę 2 zł/ szt. Na początku nie byłam do nich przekonana, ale gdy pomalowałam 1 płytkę paznokcia, stwierdziłam że nie jest tak źle i może ten zakup nie był wcale taki beznadziejny ;)


Lakier ma szeroki pędzelek, co ułatwia nakładanie. Jedyną wadą jest ilość warstw potrzebna do idealnego pokrycia paznokcia. Maksymalnie potrzeba 3, ale jeśli ktoś woli mniej intensywny kolor to wystarczą 2. 
Trwałość bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Mimo niskiej ceny utrzymuje się nawet do 5-6 dni. 
Jak widać na zdjęciach lakier ma lekkie drobinki, które odznaczają się dość wyraźnie, ale generalnie efekt sam w sobie podoba mi się :)

Za dodatkowy atut można uznać informację na buteleczce o terminie ważności. 

Co myślicie o tej szarości / lakierze do paznokci ? :)

Do następnego ...

lu ciam :*





33 komentarze :

  1. Pięknie wyglada ❤️

    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Już go gdzieś chyba widziałam , świetny efekt. Ładny kolor, lubię szarości.
    PS. Jeśli interesujesz się również makijażem, zapraszam do mnie na rozdanie (pędzle)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor w dodatku masz taki piękny kształt paznokcia,że nic tylko pozazrościć. :)
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam również na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba taki kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba taki kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje , sama bym sobie na taki kolor pomalowała :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam szarości, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek. :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta szarość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super kolor!:) I super cena:)

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO fajny kolor:) mnie to zawsze kosmetyki w tej cenie odstraszają ale jak widać , może warto się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda dość fajnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również obserwuję. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo ciekawie, lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nigdy nie podobały mi się szare lakiery do paznokci ale ten daje świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolorek, lubię takie perełki za grosze które mają całkiem dobrą jakość, a czasami są lepsze od drogich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny! ; )
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkiego rodzaju szarości, podoba mi się. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakier o wiele ładniej wygląda na paznokciu niż w butelce :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor. Ja jednak wolę hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio lubuję się w szarościach : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kolor, szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolorek, lubię takie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)! Ja ostatnio noszę na paznokciach głównie czerwienie.., może czas zmienić kolor :)

    OdpowiedzUsuń