środa, 6 stycznia 2016

Wibo - błyskotliwa szarość nr 12

Jako że ostatnimi czasy powróciła moja mania paznokciowa, dziś chciałabym przedstawić kolejny lakier godny zauważenia, a nawet kupienia :) 
Błyskotliwa szarość bo tak odważyłam się go nazwać, idealnie wpisuje się w aktualną pogodę za oknem. Malutkie drobinki widocznie się odznaczają, a kolor jednym słowem skradł moje serce <3


Lakiery z wibo nie są złe. Mogę je zaliczyć do tej lepszej kategorii. Są dostępne "prawie" wszędzie. Kolorek nr 12 udało mi się kupić na promocji w Rossmannie -50%, ale niestety ceny obniżonej już nie pamiętam. Stacjonarny koszt to około 6 zł/8,5 ml.
Opakowanie jest typowe z tradycyjnym pędzelkiem. 


Do idealnego pokrycia paznokcia potrzeba dwóch warstw. Schnie od kilku do kilkunastu minut. Trwałość nawet do 4-5 dni, po czym na końcówkach zaczyna się ścierać.  


Nie pogarsza kondycji paznokcia, nie niszczy jej, a co "chyba"najważniejsze łatwo się zmywa :) 

Co myślicie o tym odcieniu ?

Do następnego ...

lu ciam :*




32 komentarze :

  1. Choć w buteleczce kolor wygląda niezbyt zachęcająco, to już na paznokciach bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek ;) Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny, lubię takie odcienie na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, na tę porę roku w sam raz byłby dla mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę jak dawno mnie tutaj nie było.
    Świetny lakier, bardzo mi się podoba :)
    Jestem pod nową nazwą bloga, zaczynam wszystko od nowa, dlatego po raz kolejny obserwuję :*
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny odcień ;)
    ja mam przerwę od malowania bo zniszczyły mi się od hybryd ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor, ale na takich paznokciach każdy dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam malować paznokcie a kolor fioletowy po prostu kocham <3
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :3 Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie trochę za ciemny, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie kolorek sie nie podoba ;D ale jako lakier fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor, ale w sumie całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Wibo i kolor śliczny :) fajnie by się z czarnym i srebrnym skomponował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolorek ma ten lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor-idealny na te porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek, lubię lakiery z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny! Podoba mi się! ;) Będzie pasował do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na szponach wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię blog cosmetics i odwiedzam posty :)

    https://chicporadnik.blogspot.com/2016/01/looks-anastasia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie kolory na paznokciach :))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. uch cudny! uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna szarość w sam raz na zimowe dni;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor! Ja ostatnio bardzo lubię szarości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy kolorek, lubię lakiery Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle wybrałaś fajny kolorek:) Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardo ładny kolorek, mam bardzo podobny też z Wibo tylko matowy i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest świetny, ale powinnaś dać większe zbliżenie na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kolor jest super ale u mnie z dwa tyg przerwa od malowania bo pazurki mają już dość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kolor jest super ale u mnie z dwa tyg przerwa od malowania bo pazurki mają już dość :)

    OdpowiedzUsuń