niedziela, 21 lutego 2016

Patanjali - Ajurwedyjski krem antyseptyczny Boro Safe

Witajcie !
Dziś pod lupę biorę kolejny produkt ze sklepu zielonysklep.com. Tym razem jest to krem antyseptyczny na bazie kiełków pszenicy i drzewa herbacianego. 
Kilka tygodni wcześniej pisałam o podobnym produkcie do ciała z tej serii, który okazał się ciekawy, zarówno pod względem samego składu, ale i też działania. 
Tym razem będzie podobnie :)


Od producenta:
Krem jest oparty na wyjątkowej recepturze opartej na naturalnych składnikach. Umożliwia pozbycie się i zniwelowanie wszelkich problemów skórnych. Przywraca skórze witalność i piękno.
Zastosowanie:
- spierzchnięte usta,
- wysuszona skóra,
- pękające pięty,
- oparzenia,
- drobne skaleczenia i rany,
- po goleniu,
- na odparzenia,
- wysypki różnego pochodzenia,
- po ukąszeniach owadów,
- trądzik, opryszczka,
- czyraki, liszaje itp.

Masa: 50 g
Wyprodukowano w Indiach


Moja opinia:
+ krem znajduje się w plastikowym, elastycznym, nieprzezroczystym opakowaniu,
+ konsystencja jest zbita, biała,
+/- zapach bardzo intensywny, mocny, ziołowy, lekko drażniący, długotrwały,
+ dobrze nawilża i wygładza skórę, 
+/- średnio się wchłania,
+ wydajność bardzo dobra,
+/- działa na spierzchnięte usta, jednak ze względu na zbyt intensywny zapach nie byłam w stanie go stosować,
+ duże zastosowanie, przydatny w każdej apteczce domowej,
+ cena około 13 zł / 50g,
+ skład podany na opakowaniu,
+ data ważności - po otwarciu ważne do 24 miesięcy,
+/- dostępność -> zielonysklep.com,



Moja ocena tego produktu to 4/5 pkt
Mimo wszystko ze względu na zapach, który jest bardzo intensywny - za mocny.


Pozdrawiam

lu ciam :*




27 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam takiego kosmetyku, ale mnie zainteresowałaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego sklepu a o takim produkcie tez nigdy nie slyszalam. Ciekawy kremik, chetnie bym wyprobowala ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy ten mocny zapach by mnie nie odrzucił.. Ale może po ugryzieniach komarów - latem się przysłuży, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu a o takim produkcie tez nigdy nie slyszalam. Ciekawy kremik, chetnie bym wyprobowala ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ajurwedyjskie kremy są magiczne

    OdpowiedzUsuń
  6. No szkoda, że zapach wpływa negatywwnie na możliwość użytkowania. No ale tak czasami jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli w składzie kremu jest olejek herbaciany to już gwarantuje mu dużą skuteczność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne mają tam kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo długa ważność kosmetyku po otwarciu :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze względu na zapach nie wiem czy by mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze względu na zapach nie wiem czy by mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. kuszący ;) a i cena przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mialam,ale interesuje mnie wszystko co ajurwedyjskie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajurwedyjskie kosmetyki ciekawią mnie już od dawna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy te zapach by mnie nie drażnił.

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm, nie znam go w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja,zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie widziałam, że ma tyle zastosowań! Skuszę się przy najbliżej okazji.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie kupie, jak świetnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widzę produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam tego produktu ale zbyt intensywny zapach mógłby mi przeszkadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje się bardzo fajny, nigdy wcześniej o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia! Ja uwielbiam mocno ziołowe kompozycja więc mi by się pewnie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń