środa, 3 lutego 2016

Wyniki rozdania - brak

Witajcie,
Dziś przyszła pora na ogłoszenie wyników z rozdania które trwało od 30.12.2015r do 30.01.2016r.
Zgodnie z regulaminem "Do rozdania musi się zgłosić minimum 100 osób w innym przypadku nagroda przejdzie do następnego rozdania", ten punkt nie został spełniony :<
W związku z tym, dziś niestety wyników nie będzie :<
Ale już powolutku szykuję kolejne rozdanie do którego dołączę więcej rzeczy :)
 Więc nic straconego !


Pozdrawiam 
lu ciam :*

 


21 komentarzy :

  1. No cóż bywa, swoja droga ja nie lubię rozdań, gdzie warunkiem jest ilość osób zgłaszających się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt ich nie lubi. Autor zbiera obserwatorów obiecując im nagrodę, a później mówi, jednak nie, nic nie dostaniecie. To bardzo nie fair. Swego czasu marka Vita Liberata tak samo robiła :/

      Usuń
    2. Ja jestem w stanie zrozumieć ten punkt, jeśli nagroda jest bardzo wartościowa. Ale dzsiaj trudno zebrać taka ilość osób do jakiegokolwiek rozdania, chyba, że faktycznie nagroda jest nie wiadomo jak kosztowna i ciekawa.

      Usuń
    3. Masz rację. Ja też machnełabym ręką gdyby chodziło o bardzo drogą rzecz. Ale obecnie na co drugim blogu jest rozdanie, a nagrody są coraz lepsze. Dlatego takie podpunkty do spełnienia są po prostu nie fair. I tyle.

      Usuń
  2. nawet połowy zgłoszeń nie było. raz widziałam rozdanie gdzie miało się zgłosić 300 osób. hardcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też, to było super xD Trwało prawie rok, w końcu ludzie się wkurzyli

      Usuń
    2. a autorka w końcu zamiast palety zoeva stwierdziła, że kupi tańszą XD

      Usuń
  3. W następnym rozdaniu wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, może następnym razem zgłosi się odpowidnio dużo osób

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze się zastanawiam jak to jest, że ktoś zgłasza się do rozdania, a potem nie odbiera nagrody. Chyba ludzie już biorą udział w rozdaniach na tak wielką skalę, że zapominają co i gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nie podobają mi się takie warunki ale dobrze, że nie brałam udziału w rozdaniu. To ile osób się zgłosi w dużej mierze zależy od popularności bloga i przede wszystkim od organizatora, jak bardzo jest aktywny aby jak najwięcej osób mogło się dowiedzieć o rozdaniu. Może warto wyciągnąć z tego wnioski na przyszłość zanim się zorganizuje kolejne rozdanie.

    OdpowiedzUsuń