środa, 17 lutego 2016

Zamówienie z Dresslink

Myślałam, że na zamówione rzeczy z Dresslink będę czekać bardzo długo do miesiąca czasu jak nie więcej, a tu taka niespodzianka. Po około 2 tygodniach do moich drzwi zapukał kurier i dostarczył mi dużą paczkę, a w niej:

1. Szalik KLIK
Materiał jest bardzo delikatny, jakościowo średni, ale przestawione graficznie koty są wyraźne i "żywe" :)
Oceniam 4,5/5


 2. Bluza KLIK
Od wewnętrznej strony jest milusi polar. Na stronie ta rzecz bardzo mi się spodobała, ale miałam obawy odnośnie rozmiaru. W końcu zdecydowałam się na XL w nadziei, że bluza będzie ok lub po prostu będzie większa, taka luźniejsza. Niestety przeliczyłam się. Na moje oko jest to S albo i nawet XS - szkoda. 
Oceniam 3/5


 3. Sweterek KLIK
Najbardziej trafiona rzecz. Rozmiar XL okazał się idealny. Włosowaty, puchaty sweterek jest jak najbardziej godny polecenia.
Oceniam 5/5


4. Bluzka KLIK
Rękawy są niestety za krótkie ;/ będę musiała je podwijać. Materiał jest średni, ale bluzka świetnie się prezentuje co wszystko rekompensuje.
Oceniam 4/5


To tyle :)
Coś Wam się spodobało ?

Pozdrawiam

lu ciam :*





32 komentarze :

  1. Lubię misiate sweterki <3 Szkoda,że buza nie trafiona z rozmiarem ale wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, chyba szal najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki <3 bardzo fajny ten sweter:) poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Włochaty sweterek super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w oko wpadł szalik i sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, u mnie też dziś pojawiła się recenzja torebek z Dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj też u mnie taki post będzie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najbardziej spodobał mi się ten szalik w kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik najlepszy :)
    Niestety, zakupy ciuchów przez internet to zawsze ryzyko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja myślałam że ta pierwsza rzecz to koszula :))
    Świetny jest ten szalik :)
    Super nowości <3
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalik idealnie przyszedł na święto kota :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie też przyszło zamówienie więc niedługo recenzja;) fajne rzeczy ;)
    ps. jesli mozesz to poklikaj i u mnie ;)
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie rzeczy mi się podobają. Mam tylko jedno pytanie: jaki rozmiar nosisz tutaj?

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze dwie rzeczy najbardziej mi się podobają.

    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwie pierwsze najlepsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Włochaty sweterek bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny ten włochaty sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej do gustu przypadł mi szalik, jednak "pluszowy" sweterek jest równie uroczy! :))
    PS. Poklikałam w linki!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super szalik akurat na wczorajszy dzień kota ;) Fajnie, że ten sweterek jest 5/5 bo prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie moje klimaty ale większość rzeczy widzę, że trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie będę kłamać podobają mi się wszystkie rzeczy, a szaliczek bardzo mnie urzekł ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się bardzo podoba bluza ma świetny nadruk! Ciekawe rzeczy wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włochaty sweterek naprawdę super, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń