wtorek, 15 marca 2016

Chicane So Special - zapachowa mgiełka do ciała

Witajcie !
Jakiś czas temu, przeglądając gazetki promocyjne natrafiłam na ciekawą ofertę ze sklepu Netto, gdzie były przedstawione różne wersje zapachowe mgiełek do ciała. Nigdy wcześniej ich nie widziałam, dlatego tym bardziej mnie zaciekawiły. Cena była również zaskakująca 5,99 zł za 150 ml. Pomyślałam, raz się żyje i przy pierwszej wizycie w tym sklepie je kupię. 
Niestety, będąc w sklepie okazało się, że prawie wszystkie mgiełki zostały wykupione, "prawie" bo została tylko 1 którą chwyciłam i bez zastanowienia "pobiegłam" do kasy by za nią zapłacić.

Mgiełki do ciała zastosowanie mają głównie w okresie letnim. Są lekkie i dobrze orzeźwiają w ciepłe, upalne dni.
Jednak, nie tylko. Zaciekawionych zapraszam do dalszej części tego posta :)


Co pisze na buteleczce:
Mgiełka do ciała So Special 
Doskonale pasuje do kobiet lubiących szyprowo - kwiatowe perfumy. Zapach lekki i jednocześnie ciepły, elegancki
i zarazem bardzo uwodzicielski.
Sposób użycia: 
Rozpylać mgiełkę z odległości 15 cm na osuszoną i niepodrażnioną skórę. Stosować według potrzeb, nawet kilkakrotnie w ciągu dnia.Unikać kontaktu z oczami !


Moja opinia:
+ buteleczka plastikowa, przezroczysta, z pompką
+/- graficznie średnio wypada, ale to zależy od gustu,
+ piękny, mocny zapach <3
+ idealnie odświeża w ciągu dnia,
+ wielki plus za długotrwałość,
+ świetna cena 5,99 zł za 150 ml,
+ wydajna,
+  z pewnością najlepiej ta mgiełka sprawdza się latem, jednak na chwilę obecną również daje rade :)
- dostępność ;/ Niestety prócz sklepu Netto nigdzie indziej nie widziałam tych mgiełek. Chciałabym skusić się na zakup większej ilości, ale nigdzie ich nie ma :( Chyba, że się mylę i gdzieś w Waszej okolicy można je kupić ? 
Jeśli tak, dajcie koniecznie znać :) !!! 


Skład: Aqua, Alcohol Denat., Parfum, Glycerin, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Butylphenyl, Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool.




27 komentarzy :

  1. z chęcią ją zakupie przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie mgiełki, zwłaszcza owocowe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie kupowałam mgiełek. Zawsze jak je miałam to i tak wyrzucałam, bo stały bezużytecznie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nigdy nie widziałam tych mgiełek, więc nie pomogę z zakupem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za mgiełkami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tych mgiełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełki całkiem ładnie pachną, ale są zupełnie nietrwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem fanką mgiełek i zawsze muszę mieć jakąs przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jest ta mgiełka. Jestem tylko ciekawa czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. już dawno nie używałam mgiełki do ciała chyba muszę to mienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię używać takich mgiełek latem

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna będzie właśnie na okres wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widzę, lubię bardzo mgiełki przeważnie mam te z Avonu :) cena zbliżona i też ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje sie byc bardzo fajna chyba ja zakupie :D
    zapraszam do mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post dear :)
    kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Za taką cenę warto ją mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  18. opakowanie kolorystycznie urzeka;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam mgiełki do ciała. Na pewno się na nią kuszę jak ją znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skusić się muszę, a do tego lato się zbliża, a takie rzeczy uwielbiam stosować latem ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo nawet nie słyszałam o tych mgiełkach wcześniej, a cena taka super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 5,99 zł za 150 ml to naprawdę świetna cena!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam mgiełki do ciała z Avon, zwłaszcza o zapachu wanilii i śliwki. Zawsze używam jej latem.

    OdpowiedzUsuń