środa, 2 marca 2016

Liebster Blog Award - nominacja

Witajcie,
Kilka dni temu zostałam po raz kolejny zaproszona do zabawy w której to można sporo dowiedzieć się o danej osobie. Z chęcią odpowiem na zadane mi pytania i mam nadzieję, że choć odrobinkę ten post Was zaciekawi :)


Nominowała mnie anitk4 - za co bardzo dziękuję :) :*

Więc zaczynamy :D 
1. Co cenisz w ludziach?
Przede wszystkim szczerość i "życiową odwagę".  

2. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga?
Kto ? nikt, co? nuda :) Pewnego leniwego dnia zaczęłam skrobać jeden post po drugim. To wszystko trwa już od 3 lat
i oby tak dalej :)

3. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Smerfy, Tabaluga i oczywiście Gumisie :)

4. Jakbyś mogła wybrać dowolną super moc, co to by było? :P
Moc przewidywania przyszłości. Fajnie byłoby wiedzieć co wydarzy się jutro lub za kilka dni :D

5. Jakie wydarzenie związane z blogowaniem wspominasz najmilej?
Moment, kiedy to na moim blogu wybiło 100 obserwatorów :)
6. Czy jest coś czego nie lubisz w blogowaniu?
Może to dziwne, ale systematyczności. Często, ciężko jest mi w danym tygodniu dodać kilka postów. Jest to w moim przypadku mało wykonalne, jeśli pracuję od rana do wieczora, a gdy wracam to marzę tylko o tym by się położyć :D Jeszcze gdy w soboty się pracuje to jest to naprawdę trudne. 

7. Ciekawa książka, którą mogłabyś polecić to....?
Moja ostatnia "prawie" przeczytana to: Brooklińska 5-tka, Sylwia Wójcik.

8. Twój największy sukces w życiu to....?
Zdobycie tytułu magistra :)

9. Bez czego nie wyszłabyś z domu?
Bez kreski na oku, czyli bez eyeliniera :D

10. Gdybyś mogła cofnąć czas to co byś zmieniła w swoim życiu?
Niewiele rzeczy. Na pewno zaczęłabym swoją przygodę z blogowaniem o wiele wcześniej.

11. Jaka jest Twoja największa wada i zaleta?
Największa wada ? nadwrażliwość :D
Największa zaleta ? punktualność  


Moje pytania :)

1. Twoje motto ...
2. Twój sposób na stres
3. Najgorsza rzecz/potrawa jaką jadłaś?
4. Ulubiony blog to ?
5. Twój największy atut to...
6. Od kiedy prowadzisz bloga ?
7. 1 pozytyw i negatyw Twojego charakteru
8. Co zawsze poprawia Ci humor ?
9. Optymista czy pesymista ?
10. Z czym kojarzy Ci się słowo bloger ?
11. Najgorszy produkt/kosmetyk który miałaś możliwość wypróbować/stosować ?

Do zabawy nominuję:


i wiele, wiele innych osób/blogerów ...

Wszystkich chętnych zapraszam do przyłączenia się do zabawy i odpowiedzenia na w/w pytania :)


Bo fajnie jest dowiedzieć się o kimś czegoś więcej :)

Pozdrawiam

lu ciam :*




24 komentarze :

  1. Przewidywanie przyszłości .... no nie wiem czy tak fajnie wiedzieć, te miłe rzeczy tak ale żłe niekoniecznie, fajnie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja tam widzę swój blog? :D
    Ja kreskę mogę nie mieć, ale rzęsy lubię mieć podkreślone :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo fajne pytania dostałaś i ciekawych odpowiedzi udzieliłaś. Dzięki za nominacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie eyeliner to rzadkość ;p Fajnie cię poznać bliżej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki posty, można poznać trochę blogowych ludzi ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zapomniałam o tej zabawie... :D Ja teraz jestem na magisterce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez kreski na oku. :D Czuję się wtedy taka niedomalowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie lubię systematyczności, ale wiem, że jest niezbędna :D ja od kiedy zastanawiam się nad supermocą - chciałabym znać wszystkie języki świata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. smerfy i gumisie wymiatały :D
    ja też uważam zdobycie swojego magistra za sukces :)
    fajnie, że odpowiedziałaś, dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo nie! :P To już wiem o czym piszę kolejny post :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Tabaluga:D uwielbiam piosenkę z tej bajki.
    ps. jeżeli masz ochotę wygrać lakiery do paznokci marki Semilac, to zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Punktualność to moja zaleta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  14. Też lubiłam te bajki i też bym chciała taką moc :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też cenie przede wsystkim szczerość;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. smerfy to i moja ulubiona bajka :D a z blogowaniem u mnie zaczęło się bardzo podobanie ;)
    Ślicznie dziękuję za nominację i jak tylko znajdę chwilkę to odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że lubimy te same bajki! :) Ach te wspomnienia z dzieciństwa.
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. heh fajna zabawa:D ja własnie męczę się z tą pracą magisterską:(

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję nominacji :)
    Tabaluga też była moją ulubioną bajką :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Punktualność to się ceni! Nie znoszę się nigdzie spóźniać, a najgorzej się denerwuje jak wiem, że się spóźnie a to nie moja wina...

    OdpowiedzUsuń