sobota, 19 marca 2016

NIVEA - odżywka pielęgnująca

Dziś drugi produkt z serii Nivea / Repair & Target Care. 
Szampon sprawdza się znakomicie, o czym mogliśmy się przekonać na podstawie niedawnego mojego wpisu, ale także z pewnością wg. innych ciekawych recenzji blogerek czy vlogerek. Jego konsystencja, działanie zapach jest bez zastrzeżeń, jednym słowem produkt godny zakupu. 
Czy odżywka również mnie zachwyciła ? Tak. Jest uzupełnieniem szamponu, idealnie nadając naszym włosom połysku
i miękkości.

O producenta:
- pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba,
- wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza,
- chroni włosy przed łamaniem i rozdwajaniem się końcówek.

Sposób użycia:
Po umyciu włosów szamponem, delikatnie wmasuj odżywkę w mokre włosy. Następnie dokładnie spłucz.


Moja opinia:
+ plastikowe, poręczne, nieprzezroczyste opakowanie zamykane na klik,
+/- ciekawa, tradycyjna szata graficzna,
+ cudowny, wyrazisty zapach, taki sam jak szampon z tej samej serii,
+ konsystencja gęsta, kremowa, koloru białego,
+ odżywka jest bardzo wydajna, 
+ po wysuszeniu włosy nie plączą się, łatwo się rozczesują, są miękkie, błyszczące i ogólnie bardzo ładnie wyglądają - tak zdrowo :)
+ włosy nie elektryzują się,
+ zauważona wyraźna poprawa kondycja moich włosów,
+ dostępność,
+ cena około 10 zł / 200 ml,


Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum. 

 Wiele osób, blogerek, vlogerek poleca ten duet - szampon i odżywkę :) Ja również.

Z pewnością produkt jest wart wypróbowania :)

Pozdrawiam

lu ciam:*

 

20 komentarzy :

  1. ja do włosów mam sprawdzone mazidła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już właśnie o niej czytałam
    chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Działanie fajne, ale mnie jakoś nie ciągnie do produktów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety moja skóra głowy nie toleruje Nivei :(

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm może kiedyś się skusze jak na razie mam dużo zapasów jesli chodzi o produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. mam i ja się z nią polubiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam tej odżywki. Sprawdziła mi się super! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając opinie myślę, że to produkty idealnie dopasowane do moich oczekiwań ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Nivei, te do włosów też. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, skoro dla włosów suchy, to u mnie odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja skóra głowy niestety źle reaguje na takie szampony :(

    OdpowiedzUsuń
  12. odżywki od Nivea jeszcze nie miałam, jestem ciekawa czy będzie lepsza od Garniera.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie widzę te produkty, mnie jakoś nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka Nivea zupełnie mnie nie przekonuje, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty do włosów. Za to uwielbiam ich olejek pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włoski bardzo się z nią polubiły <3

    OdpowiedzUsuń