niedziela, 6 marca 2016

Nowość od Nivea - szampon pielęgnujący

Słyszeliście o serii Repair & Targeted Care od Nivea ? Z pewnością tak, ale jeśli nie to dziś troszkę opowiem Wam
o niej, a konkretnie o szamponie który ma za zadanie odbudowywać i chronić Nasze włosy. Głównym składnikiem jest olejek makadamia, który ma wiele drogocennych właściwości. Przede wszystkim świetnie wygładza i zmiękcza strukturę włosa, a także ze względu na łagodne, delikatne działanie często jest składnikiem m.in preparatów dla dzieci co samo za siebie już dużo mówi :)


Od producenta:
Szampon od NIVEA  Repair & Targeted Care na podstawie innowacyjnej technologii KERADETECT™ idealnie pielęgnuje i regeneruje Nasze włosy. Składniki odpowiedzialne za w/w właściwości to przede wszystkim:
- pantenol - prowitamina B5,
- płynna keratyna,
- aktywne cząsteczki regenerujące. 

Szampon pielęgnuje włosy, lokalizując ich zniszczone fragmenty i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba. 


Moja opinia:
+ zamknięcie na klik,
+ opakowanie plastikowe, nieprzezroczyste o ciekawym kształcie; swobodnie można postawić butelkę do góry nogami - nic się nie wylewa,
+ konsystencja kremowa i gęsta. Wystarczy mała ilość szamponu do umycia włosów = szampon wydajny,
+ dobrze się pieni,
+ zapach bardzo przyjemny, ładny i długotrwały,
+ nie obciąża włosów, nie przetłuszcza włosów,
+ nie podrażnia skóry głowy,
+ nie plącze włosów,
+ włosy po zastosowaniu są miękkie i miłe w dotyku,
+ zauważyłam lekką poprawę w mniejszej ilości wypadaniu i łamaniu się włosów,
+ cena około 10 zł / 250 ml,
+ dostępność; Rossmann, Super-Pharm, Hebe itp.

W połączeniu z odżywką tej samej serii, moje włosy delikatnie stały się błyszczące i widocznie zdrowsze :)


Co sądzicie o tym szamponie ?
Moim zdaniem obietnice rzucone przez producenta są realne i po dłuższym stosowaniu można je faktycznie zauważyć.

Pozdrawiam

lu ciam :*





44 komentarze :

  1. Nie sądziłam, że się polubimy, ale jestem zachwycona działaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle plusów za taką cenę!? Aż żal nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim dużo dobrego :) Sama jeszcze nie używałam. Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że szampon tak dobrze działa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardziej od szamponu jestem ciekawa odżywki z tej właśnie serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten szampon bo po Twojej recenzji zapowiada się naprawdę fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale nie spodziewałam się, że wypadnie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szamponów Nivea nie miałam już ho ho jak długo :) Ale najważniejsze, że się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten szampon i odżywke. Używam już kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze po szamponach nivea mam łupież :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie go używam i jestem bardzo zadowolona. Włosy ładnie się po nim prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś szampony z nivei nie przypadły mi do gustu :(
    a szkoda, bo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupuję szamponów od Nivea...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ogólnie bardzo lubię odżywki z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam nie przepadam za kosmetykami do włosów nivea

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam próbki poki co z gazety ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie czekam aż kurier mi go przyniesie razem z odżywką z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Nivee, a do włosów najbardziej Long repair. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego szamponu jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam teraz szampon Nivea do włosów normalnych i przetłuszczających się i nie jestem z niego za bardzo zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ale kiedyś używałam nivea i było ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie kupowałam produktów Nivei, ale szampon prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. całe wieki nie miałam ich produktów :) obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj długo już nie używałam Nivea, jedyne co to krem, ale chyba się skuszę ;) Super post!

    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę go kupić, dawno nie miałam szamponu od Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. na razie mam zapas, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za Nivea do wlosów ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Bardzo mi to pomoże ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja go bardzo lubie ;)
    Zapraszam do mnie http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. tez używam, jest OK :)

    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Do szamponów Nivea jestem trochę uprzedzona, bo strasznie przetłuszczały mi się po nich włosy. Widocznie nie są dla mnie, chociaż dużo osób poleca

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio używam tylko szamponów bez SLS-ów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na odżywkę pewnie się skuszę :) szamponów mam aż nadto :D

    OdpowiedzUsuń