piątek, 25 marca 2016

Wielkanocne inspiracje

Święta tuż, tuż, więc postanowiłam dnia dzisiejszego przedstawić Wam kilka inspiracji, które wpadły mi w oko.
Kreatywność ludzka nie zna granic :) Za każdym razem zachwycam się pomysłowością innych osób. Na zdjęciach wszystko pięknie wygląda, aż chciałoby się coś spróbować i wykonać samemu.

Jestem ciekawa czy coś Wam się spodoba :)
1.
2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
8.
 9.
10.
 11.
12.

Coś Was zainspirowało ?
Jak Wasze przygotowania do Świąt ?

Pozdrawiam

lu ciam :*





29 komentarzy :

  1. Babeczka z zającem.. ale super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Babka z zającem mega :o ale jak ją zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że się spodoba :)
    Tort z króliczkiem, który się schowałam jest naprawdę świetny.
    Wszystkiego dobrego kochana w te święta :* Mokrego dyngusa :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o jeny, ale to wszystko cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto genialne :D. Aż się zastanowiłam jak to zrobić, bo u mnie by zrobiło furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym te babeczki, teraz, już! :D Ale te jajka z ostatniego zdjęcia też fajne oj spałabym tam spała! <3
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Torcik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna selekcja :-) słodkości z pierwszego zdjęcia są moim faworytem, Wesołych świąt kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Motyw zajączka mi się mocno podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. drugie ciasto rewelacja :) Świetne inspiracje ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, Wesołych Świąt! Dużo radości i uśmiechu. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no pisanki są mega! :D u mnie w domu robi się woskiem samemu :D ale moje nie są aż tak ładne:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Królicze kuperki są urzekające :D:D
    Ja niestety odkąd nie mieszkam z mamą jakoś zaniechałam dekoracji na święta, może trochę szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie- KOCHAM!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie inspiracje są piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze jest ciacho w kształcie pieńka z tyłkiem hazoka wystającym z dziupli <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super inspiracje ;) ja się cieszę ze już po świętach , bo tak się objadłam że szok ;D

    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń