sobota, 12 marca 2016

Zrób to sam - DIY

Witajcie ! :)
Dziś chciałabym przedstawić Wam kilka inspiracji typu zrób to sam, czyli DIY. 
Zadziwiające jest to jak wiele rzeczy można zrobić samemu, nie wydając na to zbyt wiele, a jedyne co potrzeba to wielka chęć i troszkę zdolności manualnej. 
Wybrałam pare zdjęć, które zachęcają mnie do działania już samym efektem końcowym. Mam nadzieję, że również Was coś zmotywuje do zmajstrowania czegoś :D

1. Klamerki do prania. 
Czyż to pięknie nie wygląda ? :)
 2. Zakładka do książki.
Kreatywność jak najbardziej dozwolona :) Od zwierzątek po figury geometryczne itp.
 3. Sznurkowe lampiony.
Balon, klej i do dzieła :)
4. Zwykły karton = dekoracyjny koszyk
Muszę to zrobić ! :)
 5. Gruby sznur = dywanik.
Konstrukcja wydaje się być skomplikowana, ale nic bardziej mylnego :)
 6. Mało efektywna doniczka = nowoczesny look.
Troszkę grubszego sznurka, dobry klej i "wow" :)
7. I ostatnie DIY, w roli głównej płyta, a w zasadzie jej kawałki.
Coś co mam w planach zrobić już w najbliższym czasie. 
Aż strach się bać co z tego wyjdzie :)


Coś Was zainspirowało ?
Robicie sami podobne rzeczy ? 
Pochwalcie się :)


Pozdrawiam 

lu ciam :*




26 komentarzy :

  1. Koszyk i dywanik - rewelacja. Jeszcze mnie zaciekawiła ta miska z płyt

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły! szkoda, że jestem za leniwa do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły! :-) Doniczki wyszły przeuroczo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sznurkowe lampiony i ten dywanik z liny - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z dywanikiem i płytą mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie Ci to wyszło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. doniczki powaliły system:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwiodły mmnie te pierwsze ,,doniczki''. Super pomysły, efektowne!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie pomysły mi się podobają. Będę musiała wykorzystać. Niektóre rzeczy by nadawały się na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły i bardzo proste w wykonaniu. Lubię czasem zrobić coś z niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosze prezentują się świetnie !
    Kurde chyba sama sobie coś takiego zrobię :)
    genialne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie głównie zainspirował koszyk ozdobny oraz 1 pomysł :)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super 4,5 i 7, ale najbardziej mi się spodobał pomysł numer 4 ! Jest świetny i tani :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę koniecznie sobie zrobić liskową zakładkę, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. wykorzystanie klamerek - mega pomysł, nie wpadłabym na to;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię DIY, u mnie możesz znaleść parę pomysłów:D
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię inspirować się takim DIY, wiele rzeczy wykorzystuje w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne inspiracje, z doniczką fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie rzeczy ale sama za żadne skarby nie potrafię tego tak ładnie wykonać ;P

    OdpowiedzUsuń