niedziela, 17 lipca 2016

Białystok w zdjęciach część 2

Cześć,
Dzisiaj kolejna porcja zdjęć z Białegostoku, a w roli głównej Pałac Branickich. Zabytek najpiękniejszy w całym mieście, a barokowe ogrody wokół pałacu zapierają dech w piersiach. Przepiękna atrakcja dla zwiedzających
i samych mieszkańców. Jednym słowem jest się czym pochwalić mieszkając w tak ciekawym miejscu jakim jest Białystok ;)










Kolejnym ciekawym punktem jest pomnik, który upamiętnia bohaterską obronę miasta z 1939 roku. Konstrukcja jest bardzo ciekawa .. . zobaczcie sami ;)






Co jak co, ale Białystok jest tak atrakcyjnym miejscem do zwiedzania, że każda osoba która go odwiedzi na pewno nie będzie się tam nudzić :)  
Polecam każdemu :) 

Pozdrawiam

lu ciam :*




23 komentarze :

  1. Nigdy w tym mieście nie byłam, widok ogrodu zapiera dech w piersiach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że w Białystoku jest tak ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. A byłaś w środku w pałacu? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW ! Piękne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, chociaż zdjęcia obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjecia i cudowne miejsce :)
    Szkoda że nie podpisalas zdjęć :) bo bym sobie co nieco poczytała o ich historii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny ten pałac, bajecznie tam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogrody faktycznie wyglądają przepięknie, zresztą tak samo jak pałac!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam pięknie! Nie byłam tam ale chętnie bym się tam wybrała :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Białymstoku, ale może się kiedyś wybiorę, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny jest Białystok, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, moje miasto! Mieszkasz tu czy tylko odwiedzałaś? :)

    Jak byłam mała to postanowiłam kiedyś zamieszkać w tym pałacu, jeszcze kilka(set) lat i będzie mnie stać by go odkupić :D Zapraszam wtedy na spotkanie blogerek :D

    OdpowiedzUsuń