niedziela, 20 listopada 2016

Herome - żelowy peeling do skórek

Witajcie,
Kolejny produkt z firmy Herome o którym chcę troszkę powiedzieć to żelowy peeling do zmiękczania skórek wokół paznokci. Z takim specyfikiem stricte przeznaczonym do tego typu pielęgnacji spotkałam się po raz pierwszy. Jest dedykowany głównie osobom borykającym się z wyrastającymi, niezbyt ładnie wyglądającymi, suchymi skórkami. Sama mam z tym problem i fakt faktem nie wygląda to zbyt estetycznie, nawet jeśli nasze paznokcie są "zrobione".
Od producenta:
Cuticle Peeling Gel odżywia, zmiękcza oraz przywraca piękny i zdrowy wygląd skórkom paznokcia. Skórki są nawilżone, nie zakłócają właściwego wzrostu paznokcia.
Sposób użycia:
Preparat nanieść wokół skórek, odczekać 5 min aby preparat się wchłonął. Następnie pomasuj skórki pocierając je, a na koniec spłucz ręce wodą. 
Moja opinia:
+ szklana, solidna, estetyczna buteleczka,
+ przed zakupem buteleczka  znajduje się w małym granatowym kartoniku, który w pewien sposób jest ozdobą, ale też zabezpieczeniem,
+ na opakowaniu informacja w języku polskim dotycząca podstawowych informacji i sposobu użycia,
+ nakrętka w kształcie stożka ułatwia odsuwanie skórek, można się ją posługiwać podczas peelingu,
+ drobinki peelingujące są widoczne i po krótkim wmasowaniu ich w skórę wokół paznokcia znikają,
+ przezroczystość buteleczki sprawia, że widzimy ile produktu nam pozostało, 
+ konsystencja jest żelowa z zanurzonymi drobinkami peelingującymi,
+ pędzelek jest długi i wygodny, nie sprawia największego problemu,
+ zapach jest mało wyczuwalny,
+ twarda skóra wokół paznokci jest zniwelowana, ale dla uzyskania ciągłego, trwałego efektu produkt najlepiej stosować kilka razy w tygodniu,
+ pojemność jest wystarczająca (10 ml) co sprawia, że specyfik sam w sobie jest dość wydajny,
+ w składzie olejek migdałowy i alantoina -> działa regenerująco, ułatwia odnowę uszkodzonego naskórka itp.,
+/- cena nie jest niska / obecnie peeling jest na promocji i kosztuje 38,99 zł / cena regularna to 52,10 zł. Wiadomo, że nie każdą osobę na ten produkt stać, ale jeśli ktoś może sobie pozwolić na taki peeling to czemu nie :) dostępność -> TU

Produkt jest dostępny na stronie www.bodyland.pl
www.herome.pl

Skład: Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Trisodium Phosphate, Silica, Phenoxyethanol, Carbomer, Parfum, Laureth-4, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Tocopherol, CI 74160.

Znacie ten peeling do skórek ? 😊

Pozdrawiam

lu ciam :*



43 komentarze :

  1. Peelingu do skórek jeszcze nie miałam, ale chętnie poznam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście  TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się prezentuje, ja na razie korzystam z żelu do usuwania skórek z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam peelingu do skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie cena dość wysoka,ale skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym produkcie, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. produktu nie znam, ale znam ten obrusik ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale zaciekawił mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że takie produkty istnieją! Polecę go koniecznie mojej siostrze, która tym się zajmuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!
    Pierwszy raz słyszę, że jest takie coś jak peeling do skórek .
    Przy tylu plusach muszę go wypróbować, tym bardziej że mam "problem" z takimi skórkami .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o peelingu do skórek :) ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi wystarczy żel z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym produkcie. Ma bardzo dużo plusów, szkoda jednak, że troszeczkę drogi:) Ja używam tańszej wersji z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz pierwszy słyszę o takim peelingu, świetnie że wyprodukowano tak pomocny produkt. Miłego dnia kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o takim peelingu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie, szkoda, że nie jest tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  17. No cena trochę odstrasza, ale produkt wygląda na fajny :P Ja na szczęście dużych problemów ze skórkami nie mam. Jedynie muszę odstawić zmywacz acetonowy, bo trochę mi je przesuszył.

    OdpowiedzUsuń
  18. a to chyba jakaś nowość ? Bo ja tej firmy w ogóle nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. great post as usual :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice product! Thanks for sharing **
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe jak by sie u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  22. na me skórki może by pomógł:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten Twój sposób pisania recenzja w postaci plusów i minusów :) Szybko wiadomo co i jak, a na ten produkt raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę pierwszy raz ale zaciekawił mnie :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O tym produkcie jeszcze nie słyszałam, ale ich odzywka do paznokci jest bardzo popularna :) Niestety jak dla mnie szkoda pieniążków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że taka cena, bo chętnie bym wypróbowała ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam ani firmy ani produktu- ale Twója opinia wygląda zachęcająco :)
    Zapraszam na mój blog oraz na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Bardzo chętnie go przetestuję :)

    Obserwuje http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedzialysmy ze takie cos istnieje ... ;) :)
    M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Peelingu nie znam :( Kochana peelingujące kamyczki czekają na ciebie, wyślij mi swój adres <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam standardowy żel do usuwania skórek z Herome i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Jest delikatny, a przy okazji skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Peelingi używam, ale o tym do skórek to nawet nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze mam problem ze skórkami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz widzę tego typu kosmetyk i powiem Ci ze czuje się zachęcona...
    Moje skórki ostatnio wołają o pomstę do nieba ;)
    Bardzo mi się u Ciebie podoba, więc z przyjemnością obserwuje aby być na bieżąco..
    Zapraszam również do siebie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukam jakiegoś dobrego produktu do skórek bo coraz częściej wykonuje hybryde innym a ze kosmetyczka nie jest jestem więc nie usuwam skórek a taki produkt mógłby mi trochę ułatwić sprawę 😊 jednak chyba poszukam czegoś bardziej dostępnego cenowo 😊

    OdpowiedzUsuń
  36. To całkiem drogi produkt :O Mój preparat do usuwania skórek kosztował 10-12 złotych i sprawuje się bardzo dobrze, choć pracowałam też na innych firmach i różnice są znaczne. Przypuszczam więc, że ten może być wart swojej ceny.
    Bardzo ciekawe tło do zdjęć ;)
    Pozdrawiam ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym wypróbować, ale cena dość duża :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam kilka kosmetyków tej marki, w szczególności polubiłam oliwkę do skórek, która daje przepiękny efekt. Może i na ten peeling się skuszę.

    OdpowiedzUsuń