sobota, 3 grudnia 2016

Nivea Silk mousse - Caring Shower

Przez pewien czas było głośno o musach do ciała z Nivea. Mam nawet wrażenie, że temat dalej jest aktualny
i na czasie :) Przed wypróbowaniem dużo czytałam o tych produktach, a opinie były różne. Na szczęście sama mogłam się przekonać o ich działaniu. Forma z pewnością jest nowatorska i nietypowa, ale mi przypadła bardzo do gustu. Lubię takie zaskakujące nowinki kosmetyczne :)
Od producenta:
"Dzięki idealnemu połączeniu ekstraktu drogocennego jedwabiu z niebiańsko miękkim musem, mus z Nivea sprawia uczucie gładkiej skóry, niczym otulonej jedwabiem".
Sposób użycia:
1. Mocno wstrząśnij puszkę przed użyciem,
2. Trzymając pionowo, wyciśnij niewielką ilość jedwabistego musu na dłoń,
3. Nałóż mus na wilgotną skórę i umyj ciało. Ciesz się chwilą, podczas gdy mus otuli Twoje ciało i zmysły niczym jedwab.
4. Dokładnie spłucz. 


Moja opinia:
+ szata graficzna typowa dla marki Nivea, kolor niebieski króluje :)
+ pompka zabezpieczona bezpiecznikiem; zamykanie, otwieranie. Aplikacje nie sprawia problemów,
+ zapach jest charakterystyczny dla produktów z nivea, ładny, aksamitny, delikatny i długotrwały,
+ konsystencja jedwabista, lekka biała pianka, która nie spływa z dłoni,
+ produkt lekko się rozprowadza, przyjemnie relaksując nasze ciało,   
+ dobrze nawilża skórę, działa błyskawicznie i natychmiastowo,
+ odżywia, koi zmysły i regeneruje,
+ mus jak mus wydajność jest średnia, starcza na około 1-2 miesiące, 
+ nie podrażnia, nie uczula,
+ dostępność ; każdy Rossmann, Hebe itp., 
+/- cena troszkę wysoka - 14 zł / 200 ml. Moim zdaniem mogłaby być nieco niższa. 

Mus sprawdził się rewelacyjnie. Dodatkowo ładnie wygląda w łazience wśród innych żeli i balsamów. 
Produkt ten z pewnością jest godny zauważenia i wypróbowania. 
Mój ulubieniec i odkrycie roku :) 
Skład:   
Aqua,Isobutane,Disodium Laureth Sulfosuccinate,SodiumLaureth,Sulfate,Glycerin,Propane,Panthenol,Octyldodecanol,Lanolin Alcohol (Eucerit),Hydrolyzed Silk,Xanthan Gum,PEG-14 M,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Citric Acid,Butane,Sodium,Benzoate,Linalool,Limonene,Citronellol,Geraniol,Benzyl Alcohol,Alpha-Isomethyl Ionone,Parfum

Znacie musy pod prysznic z Nivea ? :)

Pozdrawiam

lu ciam :*





55 komentarzy :

  1. Nie miałam go jeszcze, ale samą formą musu jestem bardzo zainteresowana. Udanego weekendu kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich nowości to jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam wszystkie 3 wersje i każda mi przypadła do gustu :D Jak dla mnie wydajność jest porównywalna do żelu pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze testować tych musów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się ostatnio nad tym zastanawiałam, ale nie byłam przekonana, bo też uważam że cena mogłaby być niższa, ale tyle już czytałam dobrych opinii, że może jednak czas się skusić :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh, a ja ciągle zapominam kupić ten mus :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kusi mnie ten mus od dłuższego czasu, ale jeszcze go nie kupiłam. Także obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam tego produktu :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i bardzo go nie lubię :( uczulił mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam,ale z chęcią wypróbuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Formę ma fajną i ciekawą, ale mnie jakoś nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Forma całkiem ciekawa, słyszałam już o tym musie. Natomiast mnie nie kusi jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo slyszałam o tym musie, muszę i ja wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że pierwszy raz go widzę, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam, ale wole dwie pozostałe wersje

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za bardzo za NIVEA a to mi sie nawet spodobało :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten jasnobłękitny, był całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym wypróbowała 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie pachnie ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie miałam nic od Nivea, ale ten produkt wypadł u Ciebie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam okazji testować :D http://czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kusi mnie już dawno, ale nie miałam okazji sprawdzić na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam nawet, że coś takiego jest :O ale strasznie mnie to interesuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze mnie kusi jak jestem w drogerii, ale trochę zniechęca mnie cena, bo w porównaniu do zwykłych balsamów raczej wydajny nie jest :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam go jeszcze, ale czuję się zachęcona do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post ) Thanks for sharing )
    Would you like to follow each other on g +? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam ale mnie akurat nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Musu jeszcze nie mialysmy, ale NIVEA produkty uwielbiamy :) <3

    pozdrawiamy :) M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też jeszcze go nie używałam :) Ale po Twoim opisie, myślę, że mnie również przypadłby do gustu ;) ;) ;) ❤

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie używałam takiej
    Zapraszam do mnie na konkurs świąteczny, który trwa już tylko tydzień
    Do wygrania są super nagrody, dla każdego coś się znajdzie!
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam i nie wiedziałam, ostatnio jestem zacofana w nowinkach kosmetycznych :) Chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo go polubiłam, fajna alternatywa dla standardowych żeli pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  37. już mi się podoba ze względu na nietypową konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię NIVEA , z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  39. Koniecznie muszę przetestować :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie miałam jeszcze okazji poznać...

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda naprawdę świetnie i interesująco 😊

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo byłam ciekawa tej pianki:) mam coś podobnego z Avon i bardzo lubię jej używać :-) chyba się teraz skuszę na tą :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Interesting product ) Thanks for sharing )
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój mus, który trafił do mnie za sprawą jednego z kosmetycznych boksów, jeszcze czeka na swoją kolej. Mam tyle naotwieranych produktów, że jeszcze trochę minie zanim przynajmniej część z nich powykańczam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale bardzo kuszą. Widziałam je w drogerii oraz w markecie spożywczym, w tym drugim miejscu chyba za 11 zł. Moim zdaniem ta pianka powinna kosztować gdzieś około 8 zł.

    OdpowiedzUsuń
  46. miałam, dla mnie cudna i na pewno będę systematycznie ją kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie miałam takiego musi, ale może uda mi się jeszcze przetestować :D

    OdpowiedzUsuń