wtorek, 13 grudnia 2016

Zdobycze ostatniego miesiąca

Witajcie,
Kilka rzeczy w ostatnim czasie wpadło w moje ręce. Są to m.in wygrane w rozdaniach, ale nie tylko. Przedświąteczne przygotowania i ten beztroski czas sprawiają, że będzie to kolejny luźny post, ale mam nadzieję miły dla oka :) Sama bardzo lubię oglądać takie wpisy, chociaż one nie często się u mnie pojawiają. 
Ostatni miesiąc był urodzajny w porównaniu z innymi, trochę zakupów i niespodzianek się trafiło.
Na samym początku nieoczekiwana paczuszka od marki Nivea. Można powiedzieć, że prezent mikołajkowy dostarczony 6 grudnia. Zaskoczenie było ogromne, ale bardzo pozytywne. Coś wspaniałego ... kremowy żel pod prysznic jest dla mnie nowością :) 
Wygrana w rozdaniu u magdalenaklak. Otrzymałam szczoteczkę do oczyszczania twarzy wraz
z maseczką/opaską na zmęczone, opuchnięte oczy. Dziękuję jeszcze raz :)
Moje zakupy w internetowym sklepie www.ezebra.pl. Już od dłuższego czasu chciałam coś zamówić, ale wyczekiwałam na dzień darmowej dostawy. I tak oto przedstawiają się moje, skromne zakupy:
- cień do powiek Revolution - cena około 5 zł,
- cień w kredce do powiek z Manhattanu - prezent dla mamy ❤ - cena około 5 zł,
- paletka cieni Technic - cena około 7 zł.
Kolejna wygrana w rozdaniu u kosmetykofanki - dziękuję :)
Zestaw peelingujących kamieni mydlanych z firmy Pierre de Plaisir.
I ostatnia rzecz czyli moja "miłość" od pierwszego wejrzenia. Jest to kubek świąteczny zakupiony na promocyjnej cenie w sieci sklepów Selegros. Kubek przeznaczony do picia zmienił się w ozdobę godną podziwiania. Szkoda mi z niego pic, więc póki co stoi na półce i cieszy moje oko :) Czapeczka czerwona wykonana jest z miękkiej gumy, którą się ściąga w zależności od potrzeby. Można zaparzyć herbatę i przykryć wieczkiem. 
Tak, tak dobrze widzicie, a w tle mój kalendarz świąteczny by tradycji stało się zadość :) :D
Cena kubka to około 12 zł.
A jak Wasze ostatnie zdobycze ? 😉

Pozdrawiam

lu ciam :*



58 komentarzy :

  1. Cieszę się, że marka Technic jest dostępna w Polsce, bo będąc w Anglii - zakochałam się w ich paletach :) kubek jest słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne nowości, życzę Ci bardzo udanych testów!
    Kubek jest genialny, mam słabość do pingwinów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pingwiniątka są takie słodkie;D

      Usuń
  3. Zestaw od kosmetykofanki wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki kubek! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek świetny :D. Kurcze, że ja go nie widziałam, a bywam czasami w selgrosie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne nowości kochana! Też otrzymałam ten mikołajkowy prezent od Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne nowości :) u mnie dziś paczka z woskami była :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten kubeczek (mi też byłoby zal z niego pić;)), a zwycięstw w konkursach gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja mama bardzo lubi te pudełka z nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam osoby, która na Mikołaja nie dostałaby kosmetyku Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdobycze:-) U mnie ciuchy się pojawiły a kosmetyki zażyczyłam sobie na gwiazdkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same perełki ♥ Kubeczek jest uroczy, a zakupy z ezebry- świetne produkty w tak korzystnej cenie, wow!

    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  13. same super rzeczy. Gratuluję wygranych! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczuszka od Nivea ... super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepaska na oczy :3 Uwielbiam

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow przyznam że ten zestaw z Nivei bardzo mi się podoba! ;) super kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kubeczek jest cudowny !!! Wow <3

    Co do zestawu z Nivea, nie pogardziłabym takim hehe .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesz się ze szczoteczki! :) Świetna sprawa, ja ze swoją nie rozstaję się nawet w podróży.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kubeczek jest świetny;) I piękne kolory cieni do powiek;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki NIVEA nieśmiertelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranych w rozdaniach:)
    Ten kubek ach rzeczywiście można się zakochać:)
    Uwielbiam firmę Nivea :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. z takie kubka aż miło pić:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo super wygrane! A zestaw z nivea zawsze przydatny dla kobiety! Zawiera wszystko co najważniejsze :) Chętnie sama bym taki chciała ! :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdobycze!!! Gdybym mogła wybrać sobie jedną rzecz, to chciałabym to opakowanie na kosmetyki Nivea ;D Jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdobycze. Ten kubek jest bardzo uroczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny zestaw od Nivea! Bardzo praktyczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę ci tych kamieni :P od dłuższego czasu mnie kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kubeczek i te kamienie za mną chodzą :) Ciekawe te Twoje nowości i lubię tą serię wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej zaciekawiły mnie peelingujące kamienie mydlane, nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Kubek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne jest opakowanie prezentu z Nivea, ale kubek genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ale słodziaszczy ten kubek, tez taki chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo piekna paletka - nasze kolorki <3 :) a kubeczek po prostu 'slodki' :* :*

    Pozdrawiamy :) M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  33. też taki zestaw od NIVEA dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ekstra zdobycze :) U mnie w tym miesiącu słabiutko z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te kamienie pilingujące wręcz mnie fascynują!

    OdpowiedzUsuń
  36. Widziałem ten zestaw nivea w sklepie :D Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam produkty z Nivea ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Dawno mnie tu nie było :-) fajny prezent od Nivea :-) bardzo lubię ich produkty, no może z wyjątkiem szamponów. Na e-zebra tez często zamawiam :-) KUBEK - jest REWELACYJNY <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wygranych! Fantastyczny kubek ^_^

    OdpowiedzUsuń