poniedziałek, 19 grudnia 2016

Ziaja krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea

Kaszmir ? czy to nie brzmi ekskluzywnie ? Pewnie, że tak. Taka informacja na jakimkolwiek produkcie zachęca do wypróbowania. Producenci pod tym względem robią wszystko by dany klient kupił ich produkt. Czy nazwa mnie skusiła ? może po części tak. Ogólnie w ostatnim czasie kupuje kremy do rąk tylko i wyłącznie z Ziaji za każdym razem wybierając inny rodzaj w poszukiwaniu tego jedynego. Mogę powiedzieć, że w końcu natrafiłam na taki, który w 98% spełnia moje oczekiwania.
 
Od producenta:
Właściwości:
- nawilża dłonie nawet po częstym myciu,
- łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry,
- wzmacnia naturalną barierę ochronną,
- przywraca elastyczność i gładkość naskórka,
- pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.
Aplikacja kosmetyczna:
➤Subtelnie pachnie i szybko się wchłania,
➤Idealny do używania w każdym momencie dnia.
Moja opinia:
+ poręczne, nieprzezroczyste opakowanie,
+ szata graficzna typowa dla firmy Ziaja,
+ wszystkie potrzebne informacje umieszczone są na opakowaniu,
+ przyjemny, ekskluzywny, nietypowy zapach,
+ konsystencja lekka,
+ dobra i szybka wchłanialność, krem nie pozostawia lepkiej warstwy, 
+ bardzo fajnie nawilża dłonie, odżywia,
+ nie wysusza, 
+ dobra wydajność,
+ niska cena -> około 3,50 zł,
+ zadowalająca pojemność - 100 ml,
+ dostępność,
+/- tubka jest zakręcana co nie jest zbyt wygodnym rozwiązaniem. Czasem ciężko ją zakręcić, szczególnie po nakremowaniu rąk,
- skład ;<
Mimo dwóch minusów, które nie są błahe polubiłam ten krem. Jest jednym z niewielu, który naprawdę mogłabym stosować non stop. Nie przeszkadza mi zapach, a wręcz zachęca no i przede wszystkim nie wysusza moich dłoni. Jeszcze tylko, jakby został zmieniony skład ... byłby perfekcyjny. 

Ten krem do rąk jest Wam znany ? :)

Pozdrawiam

lu ciam :*


54 komentarze :

  1. Z opisu fajny, ale skład ma koszmarny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem do rąk z Ziaji, ale inną wersję i była bardzo dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zachęcający krem, najważniejsze że działa jak trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i średniak jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię wszystkie rzeczy z tej marki i z każdej jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale widziałam go już parę razy na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję granatową (chyba z ceramidami) i miło wspominam działanie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tych kremów ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  9. O dobrze pamiętam, to miałam go kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Mama jest ogromną fanką tego kremu, raz na jakiś czas go używam i sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Idealny krem do częstego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię ziaję do pieleganacji :)

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam ciasteczkowy krem Ziaji. Pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten krem i faktycznie skład jest "taki se", ale i cenowo kremik dość nisko stoi. Ja trzymam go w szufladzie w pracy, bo nawet jak ktoś się nim "poczęstuje" to nie jest mi żal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam jakiś krem z Ziaji i z tego co pamiętam byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki marki Ziaja, lecz tego kremu jeszcze nie miałam.
    PS. Ciekawy blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze nigdy ale chętnie wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam z Ziaji jeszcze żadnego kremu do rąk, ale ten mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam go kiedyś i nieźle się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś w innej wersji, ale nie był zbyt nawilżający. Obecnie kocham krem z masłem mango& masłem shea z Czterech pór roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie produkty Ziaji :) wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś mi ta firma nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam go ale najważniejsze że ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy krem, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kosmetyki Ziaja są popularne nawet w Korei :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ja standardowo ziaji mówię niet;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten krem i bardzo go lubiłam :) Pamiętam, że pięknie pachniał :) Ogólnie bardzo lubię kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przepadam za tą marką:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam okazji poznać tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię produkty z Ziaja :-) tego kremu jeszcze nie miałam ale chętnie przetestuje:-) pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jednym z moich ulubionych kremów do rąk, jest oliwkowa Ziaja. Uwielbiałam jej zapach, działanie i to, że szybko się wchłania. Tego nie znam, ale poza wspomnianym oliwkowym nie kuszą mnie kremy do rąk tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego kremu, ale chętnie o wypróbuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znam go, ale za taką cenę to warto spróbować :D tym bardziej, że kosmetyki Ziaji jak do tej pory nic złego mi nie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiałam się nad nim ale w końcu wybrałam inny (też z Ziaji) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę go wypróbować z ciekawości, ta cana.. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Można zrezygnować z kremu do rąk gdy uzdatni się wodę kranową - można to zrobić za pomocą filtra prysznicowego z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię kosmetyki z Ziaji, ale tego kremu jeszcze nie miałam. Obserwuję bloga i w google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z Ziaji stosuję tylko maseczki do twarzy, inne ich produkty jakoś słabo mi służą. Choć może kremik byłby całkiem fajny, zwłaszcza za taką cenę można spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie testowałam produktu ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szata graficzna cudo, ale kto jeszcze wali parabeny do składu? Mam wrażenie, że raczej firmy się z tego powoli wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jeszcze tego kremu i jeśli chodzi o kremy do rąk, to zwykle nie mam zbyt dużych wymagań, może dlatego że moje dłonie nie są aż tak problematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. rzadko kiedy używam kremu do rąk :<

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam z nim do czynienia ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Skład rzeczywiście nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo zachęcający krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam produkty z ziaji ;d


    https://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie przepadam za kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam go :/ Ale używam dużo kremów do rąk, więc pewnie zdarzy się kiedyś, że i na niego wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń