czwartek, 19 stycznia 2017

Blanx - wybielająca formuła z lampą led

Co krok reklamy zasypują nas nowymi preparatami, pastami do wybielania zębów. Czy istnieje specyfik, który w bardzo widoczny sposób zmieni kolor, odcień naszych zębów ? Myślę, że tak. Kilka lat temu zakupiłam paski, które miały zmierzyć się z tym problemem. Owe paski były wówczas dostępne na allegro i dość popularne. Niestety nie pamiętam teraz ich nazwy, ale wiem że efekt po zastosowaniu był nieziemski. Co prawda na samym początku miałam problem z nadwrażliwością zębów, ale po kilku dniach ta przykrość ustała.
Pasty do zębów to już inna kategoria. Od kilku lat ich używam i mogę stwierdzić, że w bardzo minimalny sposób wybielają. Efekt jest mało zauważalny, ale zawsze to coś :) Lepiej coś niż nic :)
Chciałabym przybliżyć Wam nowość marki Blanx czyli pastę do zębów z niebieskim światłem led. 
Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą firmą, aczkolwiek ich reklamy skutecznie przyciągają uwagę.  
Muszę przyznać, że sama formuła pasty Blanx i to co nam oferuje bardzo mnie zaskoczyła :) Nigdy nie spotkałam się z taką propozycją od strony producenta. Może na samym początku zanim przejdę do mojej opinii  kilka informacji, obietnic umieszczonych na opakowaniu pasty Blanx White Shock.

Wybielający System BlanX White Shock to:
Działanie wybielające - ActiluX odkłada się na powierzchni zębów i pozostaje aktywny przez cały dzień, naturalnie wybielając Twoje zęby.
Działanie antybakteryjne - za każdym razem, gdy się uśmiechasz ActiluX reaguje ze światłem dziennym, naturalnie wybielając i usuwając bakterie, które powodują powstawanie płytki nazębnej i psują zęby.
Natychmiastowy efekt - Formuła BlanX White Shock działa natychmiastowo od pierwszego użycia.

Im więcej się uśmiechasz, tym bardziej wybielasz. Każdy uśmiech przybliża Cię do idealnej bieli zębów. Światło dzienne oraz światło emitowane przez specjalne lampy BlanX Led aktywują działanie wybielające opatentowanego składnika wybielającego ActiluX.
Moja opinia:
+ pasta do zębów i nakrętka led przed otwarciem dobrze były zabezpieczone,
+ wszystkie potrzebne, niezbędne informacje dot. użytkowania umieszczone zostały na opakowaniu, ale także w ulotce, która była dołączona w środku,
+ nakrętkę led można użytkować wielokrotnie, 
+ nakrętka led nie jest szkodliwa dla zdrowia, 
+ nakładka/nakrętka dobrze dopasowuje się do pasty, nie ma z nią żadnego problemu,
+ pasta do zębów ma kolor niebieski, a pod wpływem światła z nakrętki led, wręcz neonowy :) 
+ smak jest delikatny, świeży, lekko miętowy,
+ po użyciu zęby są gładkie, dobrze oczyszczone,
+ nakładka led ma wspomagać wybielanie naszych zębów. Czy zauważyłam efekt? ciężko stwierdzić. Spektakularnych zmian nie widzę. W niewielkim stopniu może i tak, ale  lepsze efekty pewnie można uzyskać przy wydłużonej kuracji trwającej kilka miesięcy. 
+ prosty skład,
+/- średnia wydajność,
+ pasta nie podrażnia,  nie wywołuje niechcianych reakcji,
+ świecąca nakrętka dodaje atrakcyjności użytkowaniu, 
+/- obietnica producenta o działaniu antybakteryjnym czy leczeniu zapalenia dziąseł jest ciężka do potwierdzenia,
+/- cena około 30-40 zł / pasta 50 ml.

Dużym plusem jest ta nakładka ledowa, którą można przełożyć na kolejną tubkę przy całkowitym opróżnieniu obecnej. 

Poniżej umieściłam dwa zdjęcia by bardziej zobrazować natężenie świecącej nakrętki. Troszkę udało się to uchwycić, jednak na "żywo" efekt jest jeszcze bardziej wyrazisty :)
Z pewnością taka innowacyjna formuła pasty do zębów z nakładką led jest kusząca i interesująca. 
W porównaniu z Białą Perłą ta pasta czyli Blanx i system led bardziej przypadła mi do gustu :) 


 Pozdrawiam

lu ciam :*



48 komentarzy :

  1. Pasta wydaję się być naprawdę ciekawa:) muszę ją wypróbować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zraziłam do past wybielających ponieważ miałam straszną nadwrażliwość ale nie mówię nie może kiedyś wypróbuję bardzo fajnie się święci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam tę pastę, ale nie potrzebuję wybielenia bo mam naturalnie białe zęby. :) ale ogólnie była w porządku

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, może wypróbuję, miałam paski jakiś czas temu - wybieliły zęby fajnie, ale na krótko, potem znowu zżółkły ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys chciałam taką paste wypróbować :D Ciekawa jestem jakie efekty przynniosłaby na moich ząbkach

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie już kilka miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa, choć boję się że uwrażliwi mi jeszcze bardziej zęby i nie wiem czy będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mogę stosować takich produktów ze względu na nadwrażliwość ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje zęby niestety są dość wrażliwe, więc rzadko stosuję takie pasty czy paski...

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam kiedyś na takim "zabiegu", jednak żeby były efekty piorunujące to trzeba było z 5 wykupić :)
    do 5 nie dotarłam :) więc jestem ciekawa jakby to się sprawdziło...

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że zachęciłaś mnie do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę mnie przeraża ta lampa led. Pewnie niesłusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio jestem maniaczką białych zębów, ale nie mogę je w żaden sposób wybielić więc pewnie spróbuje tego systemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nie jestem przekonana..

    OdpowiedzUsuń
  15. z ta lampą fajny bajer, miałam tylko próbkę tej pasty, ale zdążyłam ją uwielbiać i chcę jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie dla mnie ale bajer fajny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa, jednak nie przepadam za pastami z Blanx - zero efektow u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ło jeny droga ta pasta zwłaszcza że spektakularnych jak czytam efektów nie daje. Przyznam że ciekawy bajer... czego to nie wymyślą

    OdpowiedzUsuń
  19. great product!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wynalazek, jestem gotowa spróbować gdy tylko zobaczę ten zestaw ;_)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam z tym styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. szczerze mówiąc za taką cenę w porównaniu do pojemności spodziewałabym się efektu wow :P ale myślę, że z ciekawości można wypróbować ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chmm..może się skuszę :)
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lampa led mnie skusiła :D Muszę mieć tę pastę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować owy produkt, gdyż nawet nie wiedziałam, że coś tak fajnego weszło na rynek. Zazwyczaj używam tradycyjnej pasty Elmex - mnie sprawdza się doskonale. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto wiedzieć o takim produkcie :) Jak do tej pory nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego :D Będę pamiętała na przyszłość i może komuś polecę, albo sama się skuszę. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Brzmi ciekawie choć zastanawiam się czy ma dobry skład i nie zawiera np. szkodliwego triclosanu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak moje zęby przestaną rosnąć wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny bajer aczkolwiek najbardziej lubie pasty enzymatyczne

    OdpowiedzUsuń
  31. Poluje na nią, ale ostatnio czytałam złe opinie

    OdpowiedzUsuń
  32. ja stosowałam kiedyś paski, ale dostałam mega nadwrażliwości i darowałam sobie dalsze wybielanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsze słyszę o takiej paście, a zapowiada się obiecująco :) czekam na post z pierwszymi efektami

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uzywamy ta paste! ale az takich efektow nie ma, myslalysmy ze efekty beda lepsze ... :)

    M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz świetnego i przydatnego bloga :D

    Obserwuję ^^
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieję, że podziała :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam bardzo wrażliwe zęby i niestety większość produktów wybielających powoduje u mnie nadwrażliwość.

    OdpowiedzUsuń
  39. To co piszą producenci, brzmi jak magia :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślałam,że efekt będzie Wow. Zwłaszcza jak zobaczyłam tą świecącą nakrętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śmieszne to jest :D Pierwszy raz widzę taką pastę. Pomysł ciekawy ale to pewnie to samo co żele, które kiedyś się kupowało z taką nakładką na zęby która właśnie też świeciła. Miałam taki zestaw i nic u mnie nie zrobił ;).

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym wypróbowała ale przez moje wrażliwe dziąsła nie mogę używać takich past ,a szkoda. Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow świetna pasta! Jestem bardzo ciekawa jak ona działa, jakie są jej efekty :)
    Zapraszam do mnie na wywiad z wyjątkowym skoczkiem :) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś pastę tej marki, ale uważam, że jej działanie nie rekompensuje absurdalnie wręcz wysokiej ceny.

    OdpowiedzUsuń