sobota, 18 lutego 2017

BeBeauty rozgrzewająca sól do stóp

Sole do kąpieli są bardzo popularne. Ich głównym zadaniem jest nawilżenie skóry i urozmaicenie naszej kąpieli. Istnieją również i takie, które są przeznaczone stricte na określoną część naszego ciała. Rozgrzewające sole do kąpieli stóp nie są czymś nowym, są dostępne już od jakiegoś czasu, jednak nigdy nie skupiałam się nad ich działaniem, a też szczególnie ich nie kupowałam. 
Od producenta:
"Rozgrzewająca sól do kąpieli stóp BeBeauty Spicy Punch to doskonały sposób na relaks dla obolałych
i zmęczonych stóp. Kąpiel z dodatkiem soli zmiękcza i wygładza skórę, poprawiając jej wygląd.
Zawarty w soli ekstrakt z mleka zadba o odpowiednie nawilżenie oraz odżywienie skóry Twoich stóp, a działający na zmysły, ciepły, rozgrzewający zapach przynosi odprężenie po ciężkim dniu".
Moja opinia:
+ duże, pojemne, plastikowe opakowanie,
+ przezroczysta tuba pozwala nam zobaczyć ilość zużytej soli,
+/- produkt jest otwierany i zamykany dużą nakrętką. Podczas gdy nasze dłonie są mokre może nam ona sprawiać trudność,
+ ciekawa grafika, przyciągająca uwagę,
+ mocny, wyrazisty zapach imbiru, "lekkiej słodyczy". Wyczuwa się korzenne przyprawy i zapach ponczu. Unoszący się aromat świetnie relaksuje i wprowadza nas w nieziemski spokój :)
+ czy skóra po zastosowaniu jest nawilżona, odżywiona wg. obietnicy producenta ? nie zauważyłam,
+ po wrzucenie soli do wody zabarwia ją na kolor czerwony,
+ produkt jest średnio wydajny,
+ cena jest bardzo niska. Na promocji około 3 zł za 600g,
+ dostępność -> każda Biedronka.

Szczególnie teraz, kiedy pogoda za oknem Nas nie rozpieszcza i często odczuwamy zimno, ta sól wydaje się być niezbędnikiem podczas wieczornych rytuałów.  
Często podczas kąpieli do wanny dodaję 2-3 nakrętki tej soli po czym cała łazienka zaczyna pięknie pachnieć. Sól przeznaczona jest niby tylko i wyłącznie do stóp, ale nie zaszkodzi jest stosować również do kąpieli
w wannie :) 
Za tak niską cenę myślę, że warto kupić sól do stóp z BeBeauty. W ofercie Biedronki dostępne są również inne wersje m.in lawendowe, brzoskiwniowe, wiśniowe itp. :)

Pozdrawiam

lu ciam :*





35 komentarzy :

  1. Mówią szczerzę pierwszy raz widzę ten produkt, ale ma bardzo dużo plusów, szczególnie niska cena :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam je nawet niedawno i zastanawiałam się, czy rzeczywiście daje efekt rozgrzania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy się nie spotkałam z takim cudem. :-) Ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sól,zwłaszcza na zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę sól. W okresie zimowym jest dla mnie niezastąpionym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często się im przyglądam, ale jeszcze nie kupiłam żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Narazie mam inna dobrą sól, a tej jeszcze nawet w Biedronce nie widziałam. Może za jakiś czas kupię. Czy ta sól jest w stałej ofercie Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi taka sól by się przydała, bo przyznaję, że jestem totalnym zmarzluchem w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje stopy zawsze są zimne, przy następnej wizycie w Biedronce kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na zimne wieczory :) Taki produkt by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś często kupowałam te sole z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę ją kupić! :) ja mam wiecznie zimne stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie dodatki :D Po sól z Biedronki często sięgam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musimy spróbowac!! na zimowe wieczory musi byc wspaniala?! <3 :)

    POZDRAWIAMY :) M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ją 2x z tym że raz nie czytałam że jest do stóp ( za pierwszym razem ) i użyłam normalnie do kąpieli :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że mają taką sól w swojej ofercie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby do stóp, ale ja pewnie używałabym normalnie do kąpieli. Używam ich głównie ze względu na relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sól do stop,tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj rozgrzewająca chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o takim specyficznym rodzaju soli do kąpieli.
    Przez swój czerwony kolor wygląda na rozgrzewającą :p Ale w zasadzie nie napisałaś czy rozgrzewa, tylko że średnio nawilża. No to zdecydowanie nie jest najlepiej, chociaż zapach trochę to wynagradza. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam używać soli :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam sól z BeBeauty, ale jeszcze w poprzedniej szacie graficznej - jak na swoją bardzo niską cenę była świetna :)
    Dodaję do obserwowanych - bardzo inspirujący blog :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika ;)
    https://wkacikuurodowym.blogspot.com/ - będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. po takie kosmetyki bardzo chętnie sięgam zimową porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj jak ja dawno nie używałam soli do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o soli do stóp :D
    Jak będę kiedyś w biedrze to wrzuc ę do koszyka, a co, sprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie miłe dodatki, można sobie zrobić dzięki nim świetne domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W życiu nie słyszałem o takim produkcie! Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. odkad zmienili opakowania juz mi sie przestaly podobac te sole bo cos jakby w skladzie tez zmienili:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz ją widzę. Moje ulubione sole do kąpieli stóp to Nivelazione, zwłaszcza ziołowa, oraz cynamonowa z FlosLeku.

    OdpowiedzUsuń