sobota, 4 lutego 2017

LAURA CONTI odżywczy olejek do paznokci

Wiadomo nie od dziś, że olejki pod każdą postacią mają zbawienny wpływ na nasze ciało. Ich różnorodność potrafi przyprawić o zawrót głowy. Są bardzo popularne i chętnie kupowane w ostatnim czasie. Można je stosować nie tylko w pielęgnacji skóry, włosów czy paznokci, ale także jako zdrowy dodatek w naszej kuchni. 
Olejek arganowy o którym dziś będzie mowa jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych i rozchwytywanych specyfików. Nazywany często "Złotem Maroka" i eliksirem młodości, potrafi zadziałać niesamowite zmiany
w kolorycie, odżywieniu skóry, upiększeniu naszych paznokci i włosów.
Od producenta:
"Witaminizowana, odżywcza oliwka do paznokci na bazie olejku arganowego. Do głębokiej pielęgnacji paznokci suchych, łamliwych i rozdwajających się. Stymuluje wzrost płytki paznokcia. Zmiękcza skórki. Nadaje paznokciom i skórkom zadbany wygląd. Użyty na kolorową, nie wyschniętą jeszcze emalię przyspiesza jej wysychanie. Polecany szczególnie do suchych i pękających paznokci u stop".
Moja opinia:
+ Opakowanie matowe jakby szklane, dość solidne,
+ zapach wyczuwalny, ziołowy, specyficzny. Osobiście podoba mi się, choć nie każdemu pewnie przypasuje,
+ /- olejek nie jest wchłanialny. Zazwyczaj gdy go nakładam na paznokcie i skórki wokół to staram się w tym momencie nic innego nie robić,
+ olejek jest bardzo wydajny :)
+ konsystencja jak przy olejkach jest oleista i wodnista, 
+ pędzelek ułatwia aplikacje, nie sprawia problemów, nie rozdwaja się,
+/- trzeba przyznać, że nie jest to 100% olejek arganowy, a jedynie jego namiastka, ale wydaje mi się, że warto w taki produkt zainwestować jeśli kogoś nie stać na czysty olejek arganowy, który jest bardzo drogi.  Zawsze to coś, prawda ? :) 
+ specyfik najlepiej stosować od czasu do czasu. Zbyt wiele nie zawsze oznacza lepiej :)
+ moja płytka paznokcia zawsze była twarda, ale zauważyłam poprawę w skórkach wokół :) Są zdecydowanie mniej widoczne i miękkie.
+/- wątpie, aby ten olejek przyspieszał wysuszanie lakieru do paznokci, aczkolwiek nie próbowałam. Ze względu na oleistą konsystencję i czas wchłaniania odpuściłam sprawdzenie tej obietnicy producenta.
+/- czy zauważyłam szybszy wzrost paznokci ? raczej nie.
+ przystępna cena - około 6-7 zł na promocji,
+ dostępność -> każdy Rossman i większe drogerie,
 
Podsumowując jest to bardzo fajny produkt, który nie wyrządza szkody, a pomaga :)
Znacie olejek z LAURA CONTI ? 😊

Pozdrawiam

lu ciam :*


50 komentarzy :

  1. Ja używałam odżywki wzmacniającej z tej firmy, nawet efekty były :) natomiast teraz używam serum z keratyną i miodem z Wibo, też ma oleistą konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty ich znam i nawet lubie, tego olejku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. olejku nie znam i nie miałam, ale jedna odżywka z tej firmy mi zaszkodziła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. Niestety mam problem z rozdwajającymi się paznokciami ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stosuję miodową odżywkę z Wibo :) uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do paznokci używam odżywek z Eveline, ale bardzo ciekawie opisałaś ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego olejku,ale moim paznokciom coś takiego bardzo by się przydało. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam coś takiego, tylko innej firmy, kompletne byle co, chyba muszę wyrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam :) ja stawiam teraz na kremy do rak - hybryda super sie trzyma lecz o skorki musze bardziej zadbac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek wygląda bardzo ciekawie! Mi niestety zawsze brakuje systematyczności w stosowaniu tego typu olejków. Przez kilka tygodni stosuję je regularnie, a potem o nich zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę go miała na uwadze, na razie kończę jedno serum :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam olejek arganowy w kremach do rąk. Nie muszę już stosować wtedy specjalnych odżywek do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale gdzieś czytałam o nim ostatnio. Będę go miała na uwadze, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego olejku jeszcze nie miałysmy ale, dobrze wiedzieć że pomaga :)

    M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam okazji testować owego produkty, ale może się skuszę, z uwagi na dość niską cenę. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie używałam czegoś takiego do moich paznokci, a chyba byłaby najwyższa pora zacząć. Dobrze wiedzieć, że taki produkt się poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje skórki zawsze wołają o pomstę do nieba więc takie preparaty u mnie są jak najbardziej mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam okropne problemy ze skórkami. Bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat az tak nie mam problemu ale fajnie by było to miec :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie stosuję takich olejków

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem fajnie u mnie się sprawdzają tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam serum z miodem i keratyną z Wibo na skórki. Uwielbiam je i nie zamienię na nic innego 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Firmy nie znam ale produkt wydaje się bardzo ciekawym rozwiązaniem dla osób mających problemy z płytką paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znałam tego kosmetyku, ale chyba się na niego skuszę. Ostatnio moje paznokcie stały się strasznie kruche :(

    OdpowiedzUsuń
  26. na razie nie potrzebuję ale kumpela owszem:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdziwiłam się, kiedy przeczytałam, że olejek jest dostępny w Rossmannie. Nie widziałam go nigdy :O
    Też nie wierzę, że przyspiesza wysuszanie paznokci, chociaż jest możliwe, że tworzy taką jakby warstwę ochronną, która się nie lepi. Tak zresztą działają wysuszacze ;)
    Cena bardzo przyjemna, a skoro polepsza stan skórek, to produkt nie jest zły.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go ale na razie mam za sobą zaledwie dwa użycia;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam go ;) w sumie to używam olejku arganowego tego samego co do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to słyszę o nim pierwszy raz - czas wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zabrakło mi składu. Niestety często produkty, które mają w nazwie olej arganowy może go i mają w składzie, ale są go śladowe ilości. Ja obecnie do skórek używam fenomenalnego wręcz serum z Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze jak ciężko się wchłania to nie dla mnie, bo ja niecierpliwa jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam go kiedyś, fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie słyszałam o tym olejku :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje paznokcie są strasznie łamliwe. Nigdy nie mogę utrzymać ładnych, długich paznokci. Jak już uda mi się zapuścić wymarzoną długość to jak zawsze na złość któryś musi się złamać. Muszę chyba wypróbować ten lub jakiś inny olejek :) Myślę, że recenzja bardzo przydatna! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba musze sprawdzić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, chcę zrobić na blogu post o stosunku blogerów do współprac :) Do tego jednak potrzebuję pomocy innych blogerów. Ankieta, którą przygotowałam na potrzeby stworzenia takiego wpisu jest całkowicie anonimowa :) Jeśli chcesz może dać linka także znajomym blogerkom :)
    https://goo.gl/forms/RnUy58HABi5ddDtW2

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapiszę sobie nazwę i jak będę robić zakupy to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam jeszcze tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz widzę na oczy, a tyle razy byłam w Rossmannie :) Ma dużo plusów, więc poszukam go w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń