niedziela, 12 lutego 2017

Walentynki tuż tuż ... #inspiracje

Walentynki dzień przez niektórych celebrowany co rok, a przez niektórych wcale. Ja należę do grupy osób dla których dzień ten nie różni się zbytnio od normalnego. Mimo wszystko dla wielu jest wyjątkowy i szczególnie ważny, dlatego pochłonięta inspiracjami które otaczają nas z każdej strony przygotowałam kilka ciekawych zdjęć z nutką romantyzmu :) 
Obecnie poszukuję jakieś ciekawego, taniego miejsca na okres wakacyjny w Jastarni lub w okolicach :) Możecie coś polecić ? 😊

1.
2.
 3.
 4.
5.
6.
7.
8.
 9.
 10.
 11.
 12.
 13.

Pozdrawiam

lu ciam :*





36 komentarzy :

  1. Przecudne inspirację ;D Aż miło pooglądać takie obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od patrzenia na te serduszkowe smakowitości aż się głodna zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje na Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To serduszkowe pudełko skradło moje serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, pudełko-serduszko jest świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich inspiracji było mi trzeba :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie serduszkowe inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasteczka z serduszkiem super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są genialne:D przynajmniej ich podeszwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomimo tego, że mam z kim spędzać walentynki, nie lubię tego święta :P powinniśmy się kochać i okazywać miłość bez okazji, nie potrzebuję 14 lutego aby iść na kawę z ciastkiem czy do kina :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe inspiracje! :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Walentynek nie obchodzę, ale milo popatrzeć na ładne rzeczy ;)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje, ja nie obchodzę walentynek bo mój ukochany ma na następny dzień urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie, podobnie jak dla Ciebie, walentynki to po prostu zwykły dzień. Tyle, że nie ma po co gdzieś wychodzić bo wszędzie dzikie tłumy osób udowadniających sobie jak bardzo się kochają. Zostajemy w domu, przed TV, z jakimś fajnym filmem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zdjęcia - sama zakupiłam czekoladki Karmello ze specjalnej, walentynkowej kolekcji - wyglądają cudownie. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne inspiracje walentynkowe.
    Jeżeli chodzi o noclegi to nad morzem ostatni raz byłam z 15 lat temu. Nie mam zielonego pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia wybrałaś :) my nie obchodzimy Walentynek jakoś szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega inspiracje :) Zwłaszcza paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam kiedyś w Jastarni ale pod namiotami. Bardzo ładne zdjęcia!^^
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń