sobota, 25 marca 2017

Gliss Kur ekspresowa odżywka regenerująca

Odżywki do włosów stosuję już od dawien dawna. Zazwyczaj są to produkty stosowane po umyciu włosów, które po pewnym czasie należy zmyć. Inna forma aplikacji to preparaty stosowane na mokre lub suche włosy, które nie wymagają spłukiwania, a jedynie rozpylenia i pozostawienia. Powiem szczerze, że odżywki w sprayu bardziej do mnie przemawiają.

Dziś główny temat posta to odżywka z Gliss Kur, która z pewnością jest warta opisania i przedstawienia. Na ich temat (różne rodzaje odżywek) czytałam wiele. Zazwyczaj były to bardzo pozytywne opinie, a nie ukrywam że szukałam czegoś dobrego o sprawnej pompce do rozpylania. 
Na początku kilka słów od producenta:
"Ekspresowa odżywka Gliss Kur w sprayu wygładza powierzchnię suchych i zniszczonych włosów i sprawia, że włosy wyjątkowo łatwo się rozczesują, nabierają elastyczności i połysku. Można ją stosować na suche lub mokre włosy. Zawiera kompleks Scan Repair z 19 aktywnymi składnikami i systemem regeneracji komórek, który rozpoznaje potrzeby włosów i skutecznie regeneruje zniszczone miejsca nie obciążając zdrowych partii włosa nadmierną pielęgnacją. Bez spłukiwania."
Glis Kur wprowadził kilka rodzai odżywek. Stojąc przed półką w Rossmannie miałam niemały problem, aby zdecydować się na wybór jeden konkretny. Mam wrażenie, że nie różnią się one w jakiś zasadniczy sposób, a jedynie może zapachem i niewielką zmianą w składzie, no i oczywiście "lekko" szatą graficzną.
Opinia:
+ fajne, duże, przezroczyste opakowanie,
+ pompka, która się nie zacina ! Jedno z ważniejszych plusów, które decyduje o atrakcyjności produktu,
+/- zapach przyjemny, ale krótkotrwały. Po aplikacji już po kilku minutach jest słabo wyczuwalny,
+ odżywka nie klei się,
+ szybko się wchłania,
+ nie obciążyła moich włosów,
+ jeśli ktoś ma "puszące się" włosy, myślę że ta odżywka świetnie by sobie poradziła z tym problemem,
+ faktycznie ułatwia rozczesywanie, ładnie nabłyszczając nasze włosy,
+ po użyciu włosy są przyjemne w dotyku,
+ wydajność średnia. W moim przypadku z pewnością szybciej się skończy, gdyż używam jej praktycznie non stop :)
+ może w niewielkim stopniu ten produkt odżywia nasze włosy, ale nie nastawiałabym się na niesamowitą regenerację i odbudowę. Ja tego nie zauważyłam.
+/- cena w promocji 7-8 zł za 200 ml,
+ dostępność → każda większa drogeria typu Rossmann, Hebe itp.
 
Z pewnością jest to jedna z lepszych odżywek jakie miałam do tej pory. Mój poprzednik to spray z joanny, który będę odradzać. Różnica między produktem z Gliss Kur a Joanną to jak niebo i ziemia ;) Jednym słowem warto wypróbować ! ;)

Pozdrawiam

lu ciam :*


44 komentarze :

  1. Lubi te odżywki, swojego czasu kupowałam je nagminnie, ale już mi się trochę znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam odżywek w sprayu ale temu produktowi dam szansę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowała mnie i chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam rok temu niebieską odżywkę z tej serii i fajnie sprawdzała się na moich włosach :) Z chęcią kupiłabym więc i tą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną odżywkę tej firmy i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiscie bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam fioletową wersję i jest okej, szału może nie robi ale pomaga z rozczesywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka bardzo ją lubi i często używa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam teraz fioletową odżywkę w sprayu Gliss Kur i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam fioletową wersję, ale co do pompki to się zgadzam. Jest świetna, a nie jak inne ciężko ''chodzące''

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak skończę obecna odżywkę, to chętnie w końcu sprawdzę Gliss Kurr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię z Gliss Kur wszystkie odżywki bez zmywania, także ta w formie "balsamu" :) Tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam. Chętnie wypróbuję :) Teraz kończę maskę Gliss Kur, którą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moim włosom służą te odżywki z Gliss Kura ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie te odżywki nie sprawdzają się;/ puszek mi robią

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś inne warianty tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię te odżywki w sprayu :) mi też fajnie służą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka rodzai tych odzywek i wszystkie fajnie się sprawdzały;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam :) Na pewno kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. tego gliss kura jeszcze nie stosowałam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię te odżywki, moim faworytem jest czarna z keratyną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dlugo uzywalam tą odżywkę! :)

    M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukałam akurat czegoś na suche włosy, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że same plusy :)
    Nic tylko próbować - nie lubię jak kosmetyki do włosów się kleją. Tutaj byłabym zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam kilku produktów marki Gliss Kur i zawsze byłam z nich zadowolona. Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydałaby mi się taka odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja miałam ostatnio inna ale z tej firmy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Gliss Kury są fajne! Miałam olejek, niedawno mi wyszedł - mega poprawił mi kondycję włosów. Zainspirowałaś mnie do napisania recenzji o nim!^^ P.S. Widziała, że byłaś na fanpejdżu - dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ten produkt i byłam z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam odżywki z tej seri , jestem bardzo z niej zadowolona ponieważ pomaga moim włosom i przy tym pięknie pachnie ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nigdy nie miałam odżywek z Gliss Kur

    OdpowiedzUsuń
  34. [정보] 우리가 항상 건강하게 인사 유용 할 수 있습니다에 대한 대단히 감사합니다


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń
  35. Stosowałam kiedyś taką odżywkę i byłam zadowolona, dobrze się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Może to głupie, ale nie lubię rozpylanych odżywek, bo ślizga się po nich podłoga. :D
    Ta odżywka ma śliczny kolor i super, że tak dobrze Ci się sprawdziła. ;) Pewnie kupisz ponownie, bo cena również jest zachęcająca.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ich wszystkie odżywki ekspresowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam jakąś odżywkę tej marki, ale niespecjalnie dobrze ją pamiętam. Nie była zła, jednak szału też nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  39. Używałam często tej odżywki, lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń