wtorek, 4 kwietnia 2017

Miasto tam gdzie granica się kończy, a rozpoczyna coś nowego

Witajcie,
Podróżowanie to mój główny cel w tym roku. Chcę zobaczyć miejsca w których jeszcze nie byłam, ewentualnie wyjeżdżać gdziekolwiek, aby wyrwać się chociaż na chwilę od zgiełku dnia codziennego, pracy itp. :) 
W sobotę udało mi się odwiedzić Cieszyn i zobaczyć mały kawałek Czech przy samej granicy. Nigdy wcześniej tam nie byłam, a szkoda bo Cieszyn okazał się bardzo ładnym i ciekawym miejscem. Do tego przez cały dzień pogoda była "wyśmienita" co sprawiło, że wycieczka okazała się w 100% udana. 

Rzeka Olza
Olza - rzeka na granicy Polski i Czech, będąca prawym dopływem Odry.
Rzeka Olza znajduje się po stronie Cieszyna - Śląski Cieszyn
Pałac Myśliwski - Obecnie jest siedzibą szkoły muzycznej
Wejście na Wzgórze Zamkowe
Wzgórze Zamkowe - kiedyś rozległa osada z budynkami mieszkalnymi
Rotunda św. Mikołaja
Wieża Piastowska i widok na Cieszyn

Nie udało mi się, zrobić zdjęć z rynku, który ma swój urok, a też warto się tam udać. Nie jest przesadny, a raczej minimalistyczny :)

 Cieszyn to miasto, które skrywa wiele interesujących miejsc i zabytków. Kto nie był to polecam ! :)

Miłego dnia i do następnego ... :*:)

 lu ciam :*


 




26 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia i bardzo chętnie bym sie wybrała na taką wycieczkę :) Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zdjęcia ;)
    Przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna zdjecia jest co podziwiać <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę udanego weekendu i pięknych widoków!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, dawno nie byłam w Cieszynie, a mieszkam niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, byłam tam raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny post kochana !! Nie bylysmy tam jeszcze, Pieknego wypoczynku Ci zyczymy :) <3

    Pozdrawiamy M&MK Fashion / www.mmkfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia piękne ;) Tam jeszcze nie dotarłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy tam nie byłam :) zdjęcia piękna i aż kusi mnie, żeby zaplanować wyjazd w tamte strony! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byliśmy w Cieszynie kilka lat temu w wakacje. Śliczne miasto i fantastyczne muzeum drukarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam jako dziecko, ale chętnie i teraz bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne miejsce:) chętnie tam się wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam rodzine w Cieszynie, wiec akurat ten mostek znam całkiem dobrze. Przyjemny klimat w fajnym otoczeniu :)
    Świetne zdjęcia, które oddają charakter tego miejsca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, idealne miejsce na spacery 🎉

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo... piękny jest Cieszyn. Muszę się kiedyś tam wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś znałam dziewczynę z Cieszyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia; -) Życzę jak najwięcej pięknych wypraw...

    OdpowiedzUsuń
  18. do Cieszyna mam przysłowiowy "rzut beretem" i często tam bywam - uwielbiam to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy tam nie byłem:) Świetne zdjęcia i super post!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne widoki... ohhh jak by mi sie taka odskocznia przydała

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ tam pięknie! Uwielbiam wycieczki :) W tym roku byłam na niewielu, ale i tak je miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń